پسر قذافی به تونس فرار کرد

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ | ۱۴:۱۵ کد : ۱۲۸۳۶ سرخط اخبار

پایگاه خبری القدس العربی دوشنبه شب به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که ' محمد معمرقذافی' پسر معمرقذافی دیکتاتور لیبی از یکشنبه شب تاکنون در جزیره 'جربه ' تونس واقع در 550 کیلومتری پایتخت این کشور بسر می برد.

به گزارش ایرنا ، این پایگاه خبری به نقل از منابع خود نوشت : این پسر قذافی برای تحت درمان قرار گرفتن ، طرابلس را به مقصد این شهر ترک کرده است و اکنون وی در هتلی در این جزیره تحت تدابیر شدید امنیتی بسر می برد.

خبرگزارس رسمی تونس روز گذشته خبر از رسیدن چند مقام رسمی لیبی به جزیره جربه از طریق گذرگاه مرزی ' راس جدیر ' خبر داده بود و اعلام کرده بود که ' عامر الدیو ' رئیس گمرک لیبی و یکی از نمایندگان لیبی در اتحادیه عرب از جمله این اشخاص هستند و غیر از این اشخاص ، شماری از بازرگانان و مقامات اطلاعاتی لیبی نیز در جزیره جربه بسر می برند.

ارتش تونس روز یکشنبه مانع نفوذ بیش از 200 نفر از مزدوران قذافی شد که سوار بر 50 خودرو بودند و قصد داشتند وارد خاک تونس شوند .

این پسر تنها فرزند همسر نخست معمر القذافی است. محمد رئیس کمیته ملی المپیک و صاحب 40 درصد از شرکت مشروبات غیر الکلی لیبی و در حال حاضر صاحب امتیاز شرکت کوکاکولا در این کشور است.



نظر شما :