تولیدکنندگان تحریم ها را شکستند

۱۹ خرداد ۱۳۹۰ | ۱۷:۵۵ کد : ۱۳۵۹۷ سرخط اخبار
 مدیرهماهنگی ونظارت برتولید شرکت ملی گازگفت: شرکت های توانمند داخلی با تامین قطعات و برطرف کردن مشکلات یدکی پالایشگاه های کشور، تحریم ها و انحصار کشورهای خارجی را در این زمینه شکسته اند. 

به گزارش ایرنا، مهدی جمشیدی دانا روز چهارشنبه در بازدید از قسمت های مختلف پالایشگاه فجرجم ، در جمع مسولان تعمیراتی این شرکت افزود: برخی ازاین شرکت ها وابستگی به کشورهای خارجی را به حداقل رسانده و باید از تجربه های آنان استفاده لازم به عمل آید.

وی دربخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: برنامه پنج ساله برای شرکت پالایش گازفجرجم به منظور برطرف کردن مشکلات ونیازمندی های آینده آن ضروری به نظر می رسد .

جمشیدی دانا اضافه کرد: باید تلاش شود تدوین برنامه پنج ساله تا پایان زمستان سال جاری انجام وهمه بخش ها در این برنامه دیده شود.

مدیرهماهنگی ونظارت برتولید شرکت ملی گازتاکید کرد: کارهای بزرگی درزمینه تعمیرات اساسی و بویژه تعمیرات برق در پالایشگاه دردست اجراست که امیدوارم تا پایان تابستان تمامی کارهای تعمیرات اساسی بخوبی به پایان برسد.

وی افزود: امیدواریم با پشتکار وتجربه ای که در میان نیروهای این شرکت وجود دارد ، تعمیرات اساسی پالایشگاه با کیفیت مطلوب و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

مدیرعامل پالایشگاه فجرجم نیز در این نشست توضیح کاملی از روند پیشرفت کار تعمیرات اساسی ودیگر موارد مربوطه ارایه داد.

پالایشگاه فجرجم اکنون بزرگترین پالایشگاه گازی کشور است و با تولید 25 درصد گاز مصرفی یکی از مهم ترین پالایشگاه ههای کشور محسوب می شود.

این پالایشگاه از نیمه اول فروردین سال جاری تعمیرات اساسی خود را آغازکرد وتا کنون تعمیرات برخی از واحد های ان انجام گرفته و درسرویس است.

پالایشگاه فجر جم ، هشت ردیف شیرین سازی دارد که طبق برنامه، هر سال برای چهار ردیف تعمیرات اساسی وبرای چهار واحد دیگرتعمیرات نیمه اساسی انجام می شود .


نظر شما :