ملک‌زاده گزینه صالحی نیست

۳۰ خرداد ۱۳۹۰ | ۱۸:۰۷ کد : ۱۳۹۳۷ سرخط اخبار
 نماینده مردم خمینی‌شهر با بیان اینکه ملک‌زاده گزینه صالحی برای معاونت وزارت خارجه نبوده است، گفت: صالحی می‌گوید که فرد دیگری را برای معاونت اداری به رئیس جمهور معرفی کرده بود اما دستور دادند که ملک‌زاده باید معاون شود.

محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با بیان اینکه مجلس در رأس امور است و باید بر همه امور نظارت کند به انتصاب ملک‌زاده در سمت معاونت اداری وزارت خارجه اشاره کرد و گفت: ما به آقای صالحی گفتیم که چرا آقای ملک‌زاده معاون وزارت خارجه شده است؟ اما ایشان با ناراحتی گفت که ملک‌زاده گزینه من نبوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که صالحی چگونه به عنوان وزیر خارجه می‌تواند گزینه دیگران را به سمت معاونت خود معرفی کند گفت: بالاخره مشکلاتی وجود دارد آقای صالحی می‌گوید که فرد دیگری را برای معاونت اداری به رئیس‌جمهور معرفی کرده بود اما دستور دادند که ملک‌زاده باید معاون شود.

ابطحی در پاسخ به این سؤال که استدلال شما چیست که پیش از این گفته‌ بودید استیضاح صالحی بازی برد-برد برای دولت است، گفت: من باز هم می‌گویم دوستان مجلسی ما عجولانه و احساسی عمل کرده‌اند. چرا که اگر آقای صالحی استیضاح شود ملک‌زاده سرپرست وزارت خارجه خواهد شد و نمایندگان حتی قادر به سؤال از ملک‌زاده نخواهند بود چه برسد به اینکه بخواهند به رفتار او نظارت کنند.

نماینده مردم خمینی شهر با بیان اینکه حضور ملک‌زاده را در معاونت وزارت خارجه به مصلحت نمی‌داند، گفت: اگر وزیر خارجه بودم قطعاً ملک‌زاده را معاون وزیر خارجه نمی‌کردم اما درک می‌کنم که آقای صالحی با چه شرایطی مواجه است.


نظر شما :