دفاع پسر اولیور استون از ایران

۲۲ شهریور ۱۳۹۰ | ۰۲:۴۷ کد : ۱۶۱۹۳ سرخط اخبار
خبرگزاری رویترز 12 سپتامبر(21 شهریور) نوشت: «شان استون، پسر معروف الیور استون، پس از سفر به ایران از رئیس جمهور این کشور، آقای احمدی نژاد دفاع کرده و در مصاحبه خود گفت: ایران حق استفاده از انرژی هسته ای و دفاع از خود در برابر اسرائیل را دارد.»
این خبرگزاری ادامه داد: «این پسر 26 ساله و سازنده فیلم های مستند در حاشیه جشنواره تورنتو این سخنان غیرمتعارف را بیان کرده است. او گفت: انتقاد ما از ایران مانند این است که کسی به خانه شما بیاید و بگوید پدر نباید پسرش را تنبیه کند! ما چه کسی هستیم که بخواهیم به آنها بگوییم چگونه کشورشان را اداره کنند؟!»
رویترز افزود: «شان در ادامه سخنان خود گفت: ایران توسط قانون اداره می شود. گرچه مردم احمدی نژاد را دوست ندارند[!!!] ولی علاقه ای هم به ایجاد آشوب و اغتشاش ندارند.»
البته استون که گویا تلاش داشته با سخنان دوپهلو هم مقامات آمریکایی و هم مقامات ایرانی را راضی نگهدارد، توضیح نداد اگر مردم رئیس جمهور را دوست ندارند پس 24 میلیون رای احمدی نژاد توسط چه کسانی داده شده است؟!
خبرگزاری رویترز در پایان نوشت: «استون در ادامه گفت: اسرائیل سلاح هسته ای دارد و ایران هم حق این را دارد تا از کشورش محافظت کند.»
 

نظر شما :