آغاز موج دوم بیداری اسلامی در مبارزه با رژیم صهیونیستی

۲۶ شهریور ۱۳۹۰ | ۲۱:۲۷ کد : ۱۶۳۱۱ سرخط اخبار

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تحولات و خیزش‌های اسلامی در منطقه گفت:‌ موج دوم بیداری اسلامی در مبارزه با رژیم صهیونیستی آغاز شده است و امیدواریم که این حرکت با قدرت بیش‌تری ادامه یابد.

به گزارش ایسنا، سردار احمد وحیدی در حاشیه نخستین اجلاس بین‌المللی بیداری اسلامی در جمع خبرنگاران درباره روند تحولات اخیر در منطقه اظهار کرد: امروز شاهدیم که بیداری اسلامی در جهان اسلام به نقطه اصل خود در تاریخ معاصر رسیده است و این در تاریخ ملت‌های مسلمان کم‌نظیر است. امروز با اتفاقاتی که در برخی کشورهای عربی از جمله مصر و اردن در حال وقوع است، تحولات منطقه وارد تحولات عمیق‌تری شده است.

او ادامه داد: باتوجه به تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی و فرار سفیر این رژیم غاصب از مصر می‌توان گفت که موج دوم بیداری اسلامی در مبارزه با رژیم صهیونیستی آغاز شده است و امیدواریم که این حرکت با قدرت بیش‌تری ادامه یابد.

وحیدی افزود: این انقلاب‌ها بیش از پیش گسترش پیدا خواهد کرد. البته دشمنان اسلام تلاش زیادی برای کنترل انقلاب‌های منطقه می‌کنند، اما این بیداری و جریان ضد صهیونیستی در کشورهای اسلامی دیگر نیز ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اقدامات حکام وابسته برخی کشورهای عربی در منطقه تأکید کرد: مقاومت حکام وابسته در برابر ملت‌های خود کاری غیرمفید است چرا که این دیکتاتورها در نهایت مجبور خواهند شد به خواست ملت‌ها که همان حاکمیت اسلام و مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی است تن بدهند.

وزیر دفاع با بیان این که آمریکا و اسراییل تلاش می‌کنند انقلاب‌های منطقه را مصادره به مطلوب کنند، تصریح کرد:‌ آن‌ها در ابتدا تلاش کردند که بر موج بیداری ملت‌های منطقه که دارای ماهیت اسلامی بود سوار شوند و با به انحراف کشاندن، آن را به نفع خود مصادره کنند اما ملت‌های مسلمان منطقه با هوشیاری و با شعار اسلام‌خواهی توطئه‌های آن‌ها را خنثی کردند و گام به گام به سمت اسلام‌خواهی در منطقه رفتند.



نظر شما :