سران منافقین قبل از اخراج از عراق باید محاکمه شوند

۳۰ شهریور ۱۳۹۰ | ۱۶:۲۵ کد : ۱۶۴۱۸ سرخط اخبار

وزیر دارایی عراق با بیان اینکه منافقین جنایت‌های زیادی در عراق انجام داده‌اند، ابراز داشت: نمی‌توانیم از کنار جنایت‌های بسیار زیادی که این فرقه تروریستی در عراق انجام می‌دهد به سادگی بگذریم، بنابراین سران جایتکار این فرقه را قبل از اخراج از عراق محاکمه خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کانون هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)، باقر‌الزبیدی در دیدار با دبیرکل کانون هابیلیان گفت: کشور عراق امروز در مرزهای آبادانی و آزادی قرار دارد و ملت ما مصمم است برای تداوم پیروزی‌های‌شان، به هر قیمت ممکن، بساط گروه‌های تروریستی موجود در عراق را برچینند.

وزیر کشور سابق عراق افزود: خاطره تلخ قتل‌عام صد‌ها هزار عراقی به ویژه تعداد زیادی از کردهای شمال عراق در جریان انتفاضه سال 1991، هیچ‌گاه از یاد بازماندگان و مردم عراق پاک نخواهد شد، بنابراین سران منافقین را به عنوان یکی از عوامل اصلی جنایات مذکور به پای میز محاکمه می‌کشانیم.

این نماینده سابق پارلمان عراق در ادامه با اشاره به ضرورت محاکمه سران جنایتکار فرقه منافقین ابراز داشت: وظیفه مسئولان عراقی است که به نمایندگی از ملت عراق، نسبت به بررسی و رسیدگی سریع به جنایات این فرقه قبل از آغاز پروسه اخراج آنها اقدام نمایند.



نظر شما :