شارون همچنان زنده است

۳۰ مهر ۱۳۹۰ | ۱۵:۱۴ کد : ۱۷۲۳۲ سرخط اخبار

پسر نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی گفت: پدرم پس از شش سال که از زمان سکته و به کما رفتن‌ او می‌گذرد، می‌تواند انگشتان دستش را حرکت دهد و اعضای خانواده می‌ خواهند که او در خانه باشد.

به گزارش ایسنا، گلعاد شارون، پسر کوچک آریل شارون، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در مصاحبه تلفنی با روزنامه نیویورک تایمز اظهار کرد: زمانی که پدرم هوشیار است، می‌ تواند به درخواست من انگشتانش را تکان دهد. اطمینان دارم که او صدای مرا می‌ شنود. او می‌تواند به من نگاه کند.

گلعاد شارون در حال انتشار کتابی از زندگی‌نامه پدرش به دو زبان عبری و انگلیسی با عنوان "شارون: زندگی یک رهبر" است و گفته می‌شود که در روز سه‌شنبه منتشر خواهد شد.

نخست وزیر 83 ساله اسبق رژیم صهیونیستی هم‌اکنون در بیمارستان "شبا" بستری است و خانواده وی امید دارند که آریل شارون بتواند به زودی در کنار خانواده باشد.

پسر شارون در ادامه مصاحبه خود گفت: هم‌اکنون مشکل ما کاغذبازی در اسرائیل است. گمان می‌کنم برای پدرم بهتر باشد که در خانه باشد. من، مادر و برادرم از زمان سکته شارون در شش سال پیش هر روز به ملاقات او می‌رویم.

پسر کوچک آریل شارون در ادامه افزود: با وجود اینکه پدرم از راه وریدی تغذیه می‌شود اما تا حدودی وزن اضافه کرده است.

آریل شارون یک بار در سال 2010 به مزرعه خود در منطقه "النقب" در اراضی اشغالی برده شد اما با وخامت حالش تاکنون در بیمارستان به سر می‌برد.



( ۴ )

نظر شما :