اعلام آمادگی صالحی برای همکاری با روسیه

۲۱ آبان ۱۳۹۰ | ۲۳:۲۸ کد : ۱۷۷۹۴ سرخط اخبار
میخاییل باگدانف ـ معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه در امور خاورمیانه ـ امروز شنبه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و درباره روابط دوجانبه، منطقه‌یی و بین‌المللی تبادل نظر و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا دکتر علی‌اکبر صالحی در این دیدار با اشاره به پیشرفت و تجانس خوب موجود در روابط دوجانبه، آمادگی کشورمان را برای تبادل نظر و توسعه همکاری‌ها در موضوعات دوجانبه و منطقه‌یی اعلام کرد و افزود: آمادگی داریم در رایزنی مستمر با شما باشیم چون احساس می‌کنیم دنیا در مرحله حساسی قرار گرفته است.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به نقش و جایگاه روسیه افزود: روسیه می‌تواند نقش مهمی در ایجاد صلح و ثبات در منطقه ایفا کند و ما در این زمینه آماده هرگونه همکاری با روسیه هستیم ضمن این که دنبال صلح و ثبات و امنیت در منطقه هستیم و نمی‌خواهیم خدشه‌ای توسط دیگران به صلح و ثبات موجود وارد آید.

میخاییل باگدانف ـ معاون وزیر امور خارجه روسیه ـ نیز در این دیدار با ابلاغ سلام سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه کشورش به صالحی گفت: ما خواستار توسعه همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران هستیم و همکاری‌های منطقه‌یی خود را در چارچوب سازمان‌های منطقه‌یی مثل سازمان همکاری شانگهای می‌توانیم ادامه دهیم.
 

نظر شما :