نتیجه حمله به ایران محو رژیم صهیونیستی است

۲۱ آبان ۱۳۹۰ | ۲۳:۵۰ کد : ۱۷۸۰۴ سرخط اخبار
یکی از علمای سرشناس لبنانی ضمن تمجید از واکنش محکم رهبر معظم انقلاب نسبت به تهدیدات رژیم صهیونیستی، هر گونه ماجراجویی علیه ایران را مساوی با پایان موجودیت اسرائیل دانست.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، "شیخ عفیف النابلسی" گفت: حمله نظامی به ایران برای متجاوزان فاجعه بار است و رژیم صهیونیستی را به آتشی خواهد کشید که در نتیجه آن این رژیم نابود می شود.

وی افزود: درگیری میان آمریکا، اسرائیل و همپیمانانشان با ایران، سوریه و مقاومت فلسطین و لبنان روز به روز به هم نزدیکتر می شوند. جنجال رسانه ای علیه ایران درباره برنامه هسته ای اش و سوریه به سبب بحران داخلی و حزب الله از طریق دادگاه بین المللی شدید شده است.

نابلسی بیان کرد: جنجال رسانه ای همراه با اوج گیری تلاشهای سیاسی و دیپلماتیک در راستای فتنه افکنی در منطقه است. آمریکا برای این که هیچ کشور عربی و اسلامی اقدامی علیه اسرائیل انجام ندهد سعی می کنند به شیوه های گوناگون به تضعیف کشورهای اسلامی بپردازند.

وی افزود: درگیری میان آمریکا و همپیمانانش با کشورهای مخالف سیاستهای آن حتمی است و اگر در برهه کنونی هم صورت نگیرد در آینده رخ می دهد.
 

نظر شما :