همدردی یک زن بدنام ایتالیایی با برلوسکونی+تصاویر

۲۵ آبان ۱۳۹۰ | ۱۷:۳۷ کد : ۱۷۹۳۴ سرخط اخبار
کناره گیری برلوسکنی از قدرت هر چند سبب شادی ایتالیاییها شده اما در این میان افرادی که از کنار پدرخوانده ارتزاق می کردند از استعفای او ناراحتند و در همین رابطه یکی از دختران جوانی که متهم به ارتباط نامشروع با وی بوده اقدام به همدردی با "برلو" کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، "پاتریتزیا دی آداریو" در گفتگو با رادیو ایتالیا درباره کنار رفتن "سیلویو برلوسکنی" گفت : متاسفم از اینکه برلوسکنی مجبور به استعفا شد.

دی آداریو، از زنان بدنام ایتالیا محسوب می شود و در سال 2009 اعتراف او به اینکه در سال 2008 و درست در همان شبی که "باراک اوباما" در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پیروزی رسید شب را با برلوسکنی گذرانده، موجب به راه افتادن موجی از اعتراضها علیه "پدرخوانده" شد.

دی آداریو در جمع خبرنگاران ایتالیایی

دی آداریو در این مصاحبه گفت : به خاطر ناسزاهایی که برلوسکنی شنید و مجبور به استعفا شد متاسفم. از او به عنوان یک نخست وزیر بزرگ یاد خواهد شد. این واقعا جای تاسف است بسیاری از ایتالیاییها به برلوسکنی دشنام می دهند .

این زن جوان در سال 2009 به ارتباط نامشروع خود با برلوسکنی اعتراف کرد و سبب شد تا نام نخست وزیر ایتالیا در تمام نقاط جهان برسر زبانها بیفتد. 

وی همچنین در هفته گذشته با انتشار کتابی به نام "نخست وزیر لذت ببر" جزئیات جدیدی از ارتباط خود با برلوسکنی را افشا کرده و به نوشته دیلی تلگراف، دی آداریو با این کتاب هر بلایی را که ممکن بود سر برلوسکنی آورد.

وی در مورد کتاب خود می گوید : من به هیچ وجه قصد ضربه زدن به برلوسکنی و کنار زدن و از قدرت را ناشتم . من فقط حقیقت را گفته ام.

برلوسکنی در کنار دی آداریو

دی آداریو همچنین با اشاره به موج اعتراضات در ایتالیا پیش از استعفای برلوسکنی می گوید : چند هفته اعتراض و ناآرامی سبب فرسایش و خستگی برلوسکنی شده بود. زمانی که من با او آشنا شدم سلیویو یک مرد سرحال بود، اما اکنون او خسته است.

وی سپس به برلوسکنی توصیه کرد : تسلیم نشو و به تلاشت برای غلبه بر مشکلات کشور ادامه بده . تو باید مجددا در انتخابات شرکت کنی.

به ادعای این زن بدنام، برلوسکنی یک انسان قوی است که باید برای بهتر شدن اوضاع ایتالیا مبارزه کند.

زمانی که رابطه این زن با برلوسکنی افشا شد، وی هرگونه ارتباط با وی را تکذیب و اعلام کرد او را نمی شناسد، اما با این حال زنان زیبا را دوست دارد و این دوست داشتن گناه نیست.

دی آداریو در جمع خبرنگاران ایتالیایی

کتاب دی آداریو در حالی منتشر شده که ارتباط برلوسکنی با یک گروه بدکاره به نام "بونگا بونگا" یکی از دلایل تاثیرگذار در کنار رفتن وی از قدرت بوده است.

علاوه بر آن پرونده ارتباط نامشروع برلوسکنی با یک دختر مغربی در زمانی که هنوز به سن قانونی نرسیده بود نیز همچنان در دادگاه رم در جریان است.  

این دختر "کریمه المحروق" نام داشت. کریمه در گفتگو با نشریات ایتالیایی گفته است : به همراه 10 زن دیگر برای شرکت در میهمانی که به مناسبت روز ولنتاین ترتیب داده شده بود به خانه مجلل برلوسکنی در نزدیکی میلان رفتیم و شخص وی در این مراسم به من پول و جواهرات داد.

این دختر که اصالتی مغربی دارد در رسانه های ایتالیا با نام "کریمه کییک" معرفی شده در اظهارات خود گفته است: در مراسم میهمانی برلوسکنی به من گفت که قصد کمک کردن به مرا دارد و از همین رو یک پاکت پول به من داد.

برلوسکنی اعتراف کرد که به این دختر مغربی پول داده ؛ وی اعتراف کرده که مبلغ 40 هزار پوند به "کریمه المحروق" معروف به "روبی" پول پرداخت کرده، اما این پول برای ارتباط نامشروع نبوده بلکه این دختر پول ذکر شده را برای خرید یک ماشین اصلاح لیزری نیاز داشته است.


 
برلوسکنی و کریمه المحروق

نخست وزیر ایتالیا ادعا کرده که هدف وی از اهدای این پول کمک به کریمه برای اشتغال زایی و نجات وی از فقر بوده است.

برلوسکنی در اعترافات خود همچنین مدعی شده که در زمان پرداخت پول به کریمه گمان می کرده که وی نوه "حسنی مبارک" رئیس جمهور ساقط شده مصر است.
 
از سوی دیگر گزارش می رسد که پرونده فساد اخلاقی برلوسکنی بالغ بر 20 هزار صفحه شده و مسئولان رسیدگی کننده بر این پرونده در بازجویی از زنان متهم به ارتباط با نخست وزیر ایتالیا، عکسهایی زننده متعددی کشف کرده اند که روزنامه دیلی تلگراف تعدادی از آنها را منتشر کرده است. این عکسها به حدی زننده هستند که حتی این روزنامه انگلیسی نیز مجبور به سیاه کردن بخشهایی از عکسها شده است.



نظر شما :