باراک: جای ایرانیها بودم سلاح اتمی می ساختم

۲۷ آبان ۱۳۹۰ | ۱۷:۵۱ کد : ۱۸۰۰۴ سرخط اخبار

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با فرافکنی در مورد برنامه هسته ای ایران و مقایسه خلق و خوی خود با ایرانی ها گفت که اگر جای ایرانیها یودم سلاح اتمی می ساختم.

خبرگزاری فارس: مقایسه عجیب ایهود باراک میان خود و ایرانی ها

به گزارش فارس، ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یکی از شبکه های تلویزیونی آمریکایی نسبت به ایجاد رقابت تسلیحات هسته ای در صورت رسیدن ایران به سلاح هسته ای هشدار داده و گفت که در این صورت عربستان سعودی و مصر نیز به دنبال سلاح اتمی خواهند بود.

وی با فرافکنی در زمینه برنامه هسته ای ایران گفت که اگر خود او هم جای ایرانیها بود تلاش می کرد تا به سلاح اتمی دست پیدا کند.

رژیم صهیونیستی در شرایطی ادعای مقابله با هسته ای شدن کشورهای منطقه را دارد که خود بیش از 300 کلاهک اتمی در اختیار دارد و تجاوزکارترین رژیم کنونی در منطقه است، این در حالی است که گزارش های متعدد آژانس با وجود جانبداری مطلق از غرب همچنان اذعان دارند که دلایل قطعی برای تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای در اختیار ندارند.

باراک که پیشتر با قدرت سعی داشت از گزینه حمله نظامی به ایران حمایت کند و در این راستا واقعیت های موجود در زمینه واکنش های شدید ایران را انکار می کرد، با عقب نشینی از اظهارات خود گفت که باید همه گزینه ها را در قبال برنامه هسته ای ایران باز نگه داشت.



نظر شما :