فرزند امام موسی ادعای السنوسی را رد کرد

۱۹ شهریور ۱۳۹۱ | ۰۰:۰۴ کد : ۱۹۰۶۵۵۶ سرخط اخبار

فرزند امام موسی صدر تاکید کرد که اخبار منتشر شده درباره اعترافات عبدالله السنوسی، رییس پیشین سازمان اطلاعات لیبی کذب است و تنها منبع موثق در بیان اخبار مربوط به امام موسی صدر هیات مشترک لبنانی ـ لیبیایی است. آن ها باید به تحقیقات خود در این باره ادامه دهند و مسوولیت اصلی پیگیری این پرونده با آن هاست.

به گزارش ایسنا، حورا صدر تاکید کرد: اخباری که به نقل از السنوسی درباره سرنوشت امام موسی صدر منتشر شده کذب است و حتی تناقض هایی دارد، از جمله این که گفته شده پاسپورت های امام موسی صدر و دو همراه وی در اختیار السنوسی بوده است در حالی که این پاسپورت ها 10 روز بعد از ربوده شدن امام موسی صدر کشف شد و هم اکنون در پرونده مربوط به آنان و در اختیار دادگاه لبنان است و قابل قبول نیست که چنین فردی در این موقعیت این پاسپورت ها را به همراه داشته باشد.

او با بیان این که پیش از این نیز اخباری از این دست بسیار منتشر شده که بلافاصله پس از انتشار تکذیب شده است، اظهار کرد: منتظریم که این خبر نیز مانند اخباردیگری که با منابع مشکوک و غیرموثق منتشر شده بود تکذیب شود، منبع این خبر مشخص نیست متاسفانه برخی رسانه ها به دلیل این که می خواهند اولین خبر را در مورد امام موسی صدر منتشر کنند دست به انتشار اخباری با منابع غیرقابل اعتماد می زنند.

صدر اضافه کرد: هنوز هیچ خبری در مورد محتوای دیدار وزیر خارجه لبنان با السنوسی در موریتانی منتشر نشده است.

او یادآور شد: این پرونده با توجه به حساسیتی که دارد نیاز به اطلاعات موثقی دارد. اخبار منتشر شده به نقل از این مقام پیشین لیبیایی قابل اعتماد نیست. هیات مشترک لبنانی ـ لیبیایی مسوولیت اصلی پیگیری این مساله را دارد و منتظر اعلام خبر آزادی امام موسی صدر از سوی این کمیته هستیم.

کلید واژه ها: امام موسی صدر


نظر شما :