سخنان این مرد بوی صلح نمی دهد

۰۷ مهر ۱۳۹۱ | ۱۷:۱۵ کد : ۱۹۰۷۳۳۶ سرخط اخبار

مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین سخنرانی بنیامین نتانیاهو را نشان دهنده عدم تمایل وی برای تحقق صلح واقعی دانست. سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین نیز اعلام کرد، سخنرانی نتانیاهو موانع بیشتری را بر سر راه روند صلح ایجاد می کند.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، صائب عریقات، مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار کرد: سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک نشان دهنده عدم تمایل وی برای تحقق صلح واقعی است و نتانیاهو نه از صلح و نه از طرحی برای برقراری صلح سخنی به میان نیاورد.


عریقات به این مساله اشاره کرد که سخنرانی نتانیاهو بر این مساله تاکید دارد که وی خواهان تداوم اقدامات خشونت آمیز اسرائیلی هاست.


وی در ادامه افزود: سخنرانی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نشان دهنده حقایق و برای تحقق صلح بوده است.


در همین راستا نبیل ابوردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار کرد: سخنرانی بنیامین نتانیاهو به روند صلح آسیب رساند و موانع بیشتری را بر سر راه آن ایجاد کرد و امور را پیچیده تر ساخت و تنشی را در فضای سیاسی ایجاد کرد.


ابوردینه در ادامه افزود: نتانیاهو به جای این سخنرانی ها که به مردم منطقه فایده ای نمی رساند، باید شهرک سازی را متوقف کند
 

کلید واژه ها: نتانیاهو خودگردان فلسطین تشکیلات خودگردان خودگردان تشکیلات تشکیلات خودگردان فلسطین فلسطین


نظر شما :