وزیر کشور کویت:

همه می توانند اعتراض کنند!

۰۴ آبان ۱۳۹۱ | ۱۷:۵۱ کد : ۱۹۰۸۳۵۹ سرخط اخبار

 وزارت کشور کویت مدعی شد که هیچ محدودیتی برای برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز برای شهروندان کویتی با هدف دستیابی به حقوقشان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از سایت محیط، وزارت کشور کویت اعلام کرد که هیچ گونه محدودیتی برای برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان این کشور برای دست یافتن به حقوق قانونی خود و آزادی بیان وجود ندارد اما در عین حال نسبت به نقض قوانین و برگزاری تظاهرات خارج از میدان مقابل پارلمان کویت هشدار داده و تاکید کرد که این امر به منظور جلوگیری از وقوع درگیری و حمله به ماموران امنیتی صورت می گیرد.

وزارت کشور کویت مدعی شد: برخی تظاهرکنندگان همدست به نقض قوانین زده و به نیروهای امنیتی حمله کرده و تلاش داشتند تا نقشه های شیطانی خود را اجرایی کنند بنابراین مسیرهای تظاهرات را به مرکز منطقه تجاری کشانده و راه ها را بسته و با اقدامات آشوبگرانه خود بسیاری از اماکن و رستوران ها را تخریب کردند واین امر موجب وحشت بسیاری از هموطنان شد.

این در حالی است که نیروهای امنیتی کویت به سمت تعداد زیادی از شهروندان این کشور که با برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز خواهان بهبود شرایط معیشتی خود شده بودند حمله کرده و بسیاری از آن ها را دستگیر کرده اند.

کلید واژه ها: کویت برگزاری تظاهرات


نظر شما :