هشدار پلیس آلمان به زنان ایرانی

۲۱ آبان ۱۳۹۱ | ۱۴:۴۳ کد : ۱۹۰۹۰۰۶ سرخط اخبار

ملت ایران:رسانه‌های آلمان در هفته گذشته خبری تکان‌دهنده درباره مثله کردن یک زن ایرانی در ۳۰ اکتبر در برلین منتشر کردند. روزنامه پرتیراژ بیلد دو روز بعد درباره این جنایات هولناک نوشت: «این زن زیبا به احتمال زیاد توسط دوست سابق خود به شدت مجروح شده است.» در این گزارش قربانی به نام “بنفشه ک”که ۳۶ سال دارد معرفی شد.

پلیس برلین با انتشار بیانیه‌ای در روز جمعه (۱۹ آبان/۹ نوامبر) اعلام کرد که «کمیسیون ویژه ۲ پلیس جنایی مسئول رسیدگی به جرایم قتل و دادستانی برلین امیدوارند از طریق انتشار دو عکس از شخص مظنون اطلاعاتی درباره محل اقامت او کسب نمایند.عامل مورد سوء‌ظن تابعیت هلندی دارد و اصلیت او ایرانی- عراقی است.»

در اطلاعیه مشترک پلیس و دادستانی درباره شخص مظنون آمده است: «نام او امید رمدانی یا عبدالله رمضانی است او متولد ۳ سپتامبر سال ۱۹۶۷ در بغداد است.»

پلیس به طور رسمی در اطلاعیه‌ی خود تصریح کرده است که امید رمدانی «متهم است که در روز ۳۰ اکتبر فرد قربانی را در آپارتمانش در محله شونه‌برگ برلین به قصد کشت به شدت مجروح کرده است. بر اساس تحقیقات پلیس این فرد به خصوص در مقابل زنان خشن است.»

پلیس و دادستانی برلین همچنین اعلام کردند: «شخص مظنون از طریق صفحات اینترنتی گوناگون با زنان ایرانی‌تبار تماس برقرار می‌کند. رمدانی در حال حاضر متواری است. او به احتمال قوی درصدد برقراری تماس مجدد با زنان دیگری است که قبلاَ با آنها به‌مناسبتی از طریق صفحه‌های اینترنتی آشنا گردیده است. او تابعیت هلند را دارد، اما احتمالاَ دارای مدارک شناسایی ایرانی نیز می‌باشد.»

چگونگی حادثه

در این حمله “بنفشه” با ضربات چاقو از ناحیه سینه، صورت و اندام تناسلی به شدت مجروح شد. حادثه در محله‌ی “شونه‌برگ” برلین در آپارتمانی کوچک رخ داده است.

امید نخست دست و پا و دهان دختر ۱۰ ساله‌ی بنفشه را می‌بندد و او را در اتاقی حبس می‌کند. سپس به سراغ بنفشه می‌رود و وی را به یک صندلی بسته و با چاقو به وی ضربه می‌زند.

بر اساس خبرهای رسیده امید رمدانی یک صفحه‌ی اینترنتی به نام “کمک برای زنان ایرانی” (Hilfe für iranische Frauen) را اداره می‌کرده است و این صفحه یکی از کانال‌های ارتباطی وی با زنان ایرانی بوده است.

رمدانی فردی خطرناک توصیف شده و پلیس و دادستانی مایل هستند که این هشدار از سوی زنان، بویژه زنان ایرانی جدی گرفته شود.

کلید واژه ها: زنان برلین و دادستانی رمدانی پلیس دادستانی


( ۴ )

نظر شما :