محکومیت برلوسکونی به پرداخت روزانه 100 هزار یورو به همسر سابقش

۰۸ دی ۱۳۹۱ | ۱۷:۴۱ کد : ۱۹۱۰۸۷۵ سرخط اخبار

258724_302.jpgدادگاه شهر میلان پس از گذشت 3 سال از جدایی میان ˈسیلویو برلوسکونیˈ نخست وزیر سابق ایتالیا و ˈورونیکا لاریوˈ، وی را موظف به پرداخت روزانه 100 هزار یورو به همسر سابقش کرد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ˈکوریره دلاسراˈ، برلوسکونی بر اساس حکم دادگاه میلان در شمال ایتالیا، می بایست 100 هزار یورو در روز معادل سه میلیون یورو در ماه به همسر سابقش بخاطر جدایی و طلاق غیر توافقی بپردازد.

برلوسکونی بر اساس این حکم که سه سال پس از جدایی از همسرش صادر شد، 36 میلیون یورو در سال به همسر سابقش می پردازد، اما در عوض ویلای ˈماکریوˈ به ارزش 78 میلیون یورو را که در ابتدا از سوی خانم لاریو تقاضا شده بود را برای خود نگه داشته و همچنین ساختار شرکت های وی نیز تغییری نخواهد کرد.

ورونیکا لاریو، سه سال پیش به دنبال فاش شدن رسوایی های اخلاقی برلوسکونی، اعلام کرد که دیگر حاضر به ادامه زندگی با او نیست و درخواست طلاق کرد.

خانم لاریو در آغاز مبلغی بالاتر درخواست کرده بود و بعدا در قبال مالکیت ویلای گران قیمت برلوسکونی مبلغ درخواستی را کاهش داد.

خانم لاریو که سه فرزند از برلوسکونی دارد، پس از رسوایی های متعدد اخلاقی همسرش، بویژه شرکت وی در مهمانی تولد یک مدل 18 ساله، تصمیم به طلاق از او گرفت.

کلید واژه ها: یورو لاریو برلوسکونی


نظر شما :