مرگ یاسر عرفات در اثر ابتلا به ایدز!

۰۹ دی ۱۳۹۱ | ۲۲:۳۹ کد : ۱۹۱۰۹۲۲ سرخط اخبار
روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی در تازه ترین شماره خود، ادعاهای تازه ای از مقامات این رژیم در مورد چگونگی کشته شدن یاسر عرفات رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین انتشار داده است.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، این روزنامه با انتشار این خبر، می افزاید؛ مقامات رژیم صهیونیستی پس از نبش قبر یاسر عرفات به تکاپو افتاده و با ادعایی تازه کشته شدن رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین را بر اثر انتقال ویروس ایدز به یکی از بیمارستان های لیبی اعلام کردند.
 
معاریو در ادامه، با ادعای اینکه هنگامی که هواپیمای حامل یاسر عرفات در یکی از مناطق لیبی سقوط کرده، وی به یکی از بیمارستان های این کشور انتقال یافته می افزاید: از این طریق به وی ویروس ایدز منتقل شده است.
 
این روزنامه همچنین به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی، اظهار می دارد که مرگ یاسر عرفات بر اثر مسمومیت از طریق مواد شیمیایی و پلوتونیوم نبوده است.
 
این در حالیست که در این گزارش برخی از مقامات رژیم صهیونیستی همچون "شائول موفاز" و "آوی دیختر" با ابراز نگرانی از پیگیری های بین المللی از چگونگی مرگ یاسر عرفات پیش بینی کردند که این پرونده به محاکمه مقامات این رژیم در دادگاه های بین المللی منتهی شود.

کلید واژه ها: یاسر عرفات


( ۲ )

نظر شما :