دستگیری ۴ خلبان ترک در حلب

۱۱ دی ۱۳۹۱ | ۱۵:۳۳ کد : ۱۹۱۰۹۸۴ سرخط اخبار

مهر نوشت:

تاکید منابع سوری بر امن بودن فرودگاه بین المللی دمشق، کشته شدن 100 تروریست مسلح در السفیره و دستگیری چهار افسر خلبان ترک در حلب از جمله خبرهای مربوط به سوریه است. به گزارش الوطن سوریه از دستگیری چهار خلبان ترک که در حمله به فرودگاههای حلب مشارکت داشتند، خبر داد. این رسانه نوشت ارتش سوریه به پیشروی خود در عملیات سرکوب گروههای مسلح در تمام محورها ادامه می دهد و طی آن تلفات و خسارتهای سنگینی به آنها وارد کرده است.
این رسانه به نقل از منابع سوری تاکید کرد فرودگاه بین المللی دمشق، کاملا و صد در صد امن است. همچنین واحدهایی از ارتش سوریه، مراکز تجمع افراد مسلح در محله التضامن در جنوب دمشق و مناطق یلدا، ببیلا و الحجرالاسود در پایتخت را هدف قرار دادند که طی آن شمار زیادی از آنها کشته و زخمی شدند.
منابع سوری همچنین از ادامه درگیریها میان گروههای مسلح و کمیته های مردمی فلسطین در اردوگاه یرموک و دشوار شدن اوضاع انسانی برای مردم ساکن این اردوگاه خبر دادند. در حلب، نیروهای حمایت از فرودگاه نظامی کویرس، چهار افسر خلبان ترک را به هنگام تلاش آنها برای نفوذ به داخل فرودگاه به همراه یک گروه مسلح دستگیر کردند تا دخالت آشکار ترکیه در انتقال از اداره نبرد از طریق اتاق عملیاتی به مرحله ورود مستقیم به درگیریها در سوریه اثبات شود. نیروی هوایی سوریه هم، تجمع بزرگ تروریستها در داخل ساختمان اداره دارایی شهر السفیره را بمباران کرد که به کشته شدن 100 فرد مسلح منجر شد که بیشتر آنها عضو جبهه النصره بودند. در منطقه الرستن حومه حمص، در عملیات ارتش علیه مراکز تجمع تروریستها، دهها نفر از آنها کشته و زخمی شدند.

کلید واژه ها: سوریه فرودگاه


نظر شما :