اختلاف بر سر ایران بالا گرفت

۲۵ دی ۱۳۹۱ | ۱۷:۳۷ کد : ۱۹۱۱۵۲۷ سرخط اخبار

رسانه های صهیونیستی روز دوشنبه از افزایش تنش لفظی میان اهود اولمرت و بنیامین نتانیاهو (از سران رژیم صهیونیستی) بر سر ایران در آستانه انتخابات پارلمانی این رژیم خبر دادند.

 

به گزارش گروه اخبار ایران در رسانه های جهان، پایگاه خبری رادیو رژیم صهیونیستی می نویسد: 9 روز مانده به برگزاری انتخابات پارلمانی اسرائیل(رژیم صهیونیستی)، درگیری لفظی بین ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر و ˈایهود اولمرتˈ نخست وزیر پیشین بر سر عملکرد دولت نتانیاهو در ارتباط با برنامه هسته ای ایران، شدیدتر شده است.

این رسانه صهیونیستی می افزاید: این درگیری ها پس از آن شدت گرفت که ایهود اولمرت جمعه شب گذشته در مصاحبه با شبکه دوم تلویزیون اسرائیل(رژیم صهیونیستی) گفت که ˈدر دو سال اخیر، دولت اسرائیل(رژیم صهیونیستی) بیش از 11 میلیارد ˈشِکِلˈ (واحد پول اسرائیل) را صرف خرید تجهیزات امنیتی جهت دست زدن به حملات خیالی کرده که هرگز انجام نشده و نخواهد شدˈ. اشاره اولمرت به خرید تجهیزاتی چون زیردریایی های پیشرفته از آلمان است.

بر اساس این گزارش، اولمرت در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه اتمی ایران تاکید کرده که ˈایران بمب اتمی نخواهد ساخت و برنامه های اتمی اش خطرناک نیستˈ.

نتانیاهو نیز روز یکشنبه در مصاحبه با رادیو اسرائیل(رژیم صهیونیستی) سخنان اولمرت را ˈغیر مسئولانهˈ دانست و تأکید کرد که دولت وی پول بیهوده خرج نکرده است و ما توانسته ایم خود را برای عملیات دفاعی در نقاط دور و نزدیک آماده سازیم و از دید من چنین سرمایه گذاری برای اسرائیل(رژیم صهیونیستی) اهمیت بسیاری دارد و نتیجه بخش است همچنان که اختصاص میلیاردها پول برای ساخت دیوار امنیتی بین اسرائیل(سرزمین های اشغالی) و صحرای سینا نتیجه بخش بوده و موجب شده که عوامل نفوذی دیگر نتوانند به داخل اسرائیل(سرزمین های اشغالی) رخنه کنند.

نتانیاهو ادعا کرده که با هزینه هایی که کرده ایم توان ارتش، تشکیلات امنیت داخلی و خارجی را نیز افزایش داده ایم.

همزمان، اهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه ای از سخنان انتقادی اولمرت ابراز ناراحتی کرد و این اظهارات را بدور از مسئولیت نامیده است.
 

کلید واژه ها: صهیونیستی) اولمرت اسرائیل(رژیم اسرائیل(رژیم صهیونیستی)


نظر شما :