گزارش تصویری: مردم‌داری به سبک کیم جونگ اون

۲۶ تیر ۱۳۹۲ | ۱۷:۱۱ کد : ۱۹۱۸۶۷۹ سرخط اخبار

 تصاویر منتشر شده از سوی خبرگزاری رسمی کره شمالی، رهبر این کشور را در جریان دیدارهایش در حالی که گروهی از زنان و کشاورزان با خوشحالی و هیچان به استقبال وی رفته اند و برای مقامات ارتش سخنرانی می کند، نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه دیلی میل، اگر این تصاویر را باور کنیم، محبوبیت کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی چیزی فراتر از یک دیکتاتور جنگ طلب است.

در تصاویری که جدیدا خبرگزاری رسمی کره شمالی منتشر کرده کارگران مزارع کاشت قارچ در حالی به تصویر کشیده شده اند که با دیدن رهبر کشورشان به گریه افتاده و با یکدیگر برای نزدیک شدن به وی نزاع می کنند.

در تصویری دیگر گروهی از زنان با لباس های سفید بازوهای رهبر کره شمالی را محکم گرفته اند.
خبرگزاری رسمی کره شمالی فاش نساخت که این تصاویر چه زمان و کجا گرفته شده اند اما این عکس ها روز سه شنبه توسط این خبرگزاری منتشر شده اند در حالی که در همین روز یک کشتی با پرچم کره شمالی در سواحل پاناما توقیف شد.

مقامات پاناما عنوان ساختند که در داخل این کشتی تجهیزات موشکی پیچیده ای که در کانتینرهای شکر مخفی شده بودند پیدا کرده اند و این کشتی عازم کانال پاناما بوده است.

در تصاویر جدید رهبر کره شمالی از یک کارخانه تولید قارچ وابسته به واحد 534 ارتش این کشور بازدید می کند.

در تصاویر دیگر رهبر کره شمالی توسط مقامات حزب کمونیست احاطه شده و همچنین مقامات ارتش کره شمالی با دقت به سخنان رهبر کشورشان گوش می دهند و نکات مهم را یادداشت می کنند.
در جایی دیگر رهبر کره شمالی در میان قفسه های پرورش قارچ ایستاده و لبخند می زند.
خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد، کیم جونگ اون کارگران مزارع قارچ را راهنمایی کرده و در بازدید خود با جزئیات تولیدات این مزارع آشنا شده است.

کلید واژه ها: کره شمالی


( ۱ )

نظر شما :