نقدی: مذاکره با آمریکا ساده لوحانه است

۰۵ مهر ۱۳۹۲ | ۱۵:۴۴ کد : ۱۹۲۲۰۲۶ سرخط اخبار
سردار نقدی با انتقاد از کسانی که در کشور دم از سازش می زنند، گفت: مذاکره با آمریکا گره ای از کار ملت ایران باز نخواهد کرد.
 
به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی شب گذشته در یادواره شهدای پایگاه کمیل شهرستان ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: پیروزی ملت ایران بر استکبار جهانی در جنگ تحمیلی، بدون شک یک اعجاز الهی است و این ملت با دستهای خالی در مقابل ابرقدرتهای جهان ایستادند و بزرگترین معجزه تاریخ را رقم زدند.
 
دفاع مقدس اعجاز الهی خداوند بود
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی، شعار نه شرق ونه غربی را سرداد اما در جنگ تحمیلی از یک طرف شوروی حامی عمده تسلیحاتی صدام بود و از طرف دیگر رژیم پلید آمریکا با تأمین امکانات مادی، تسلیحاتی و رسانه ای از حکومت بعث عراق حمایت می کرد، چینی ها موشک به عراق دادند و آموزش نظامی آنان را برعهده داشتند، انگلیسی ها انواع سلاح و آلمانی ها انواع بمب های شیمیایی را در اختیار صدام قرار دادند، فرانسه نیز هوایپما و خلبان در اختیار عراق قرار داد.
 
وی ادامه داد: هیچ قدرت شیطانی نبود که با ایران نجنگد و هیچ جای تاریخ چنین جنگی اتفاق نیفتاد که یک کشور بتواند تمامی ابرقدرت های جهان را شکست دهد و این چیزی جز اعجاز الهی نبود.
 
این یادگار دفاع مقدس اضافه کرد: دلبستگی یک ملت یکپارچه و به هم پیوسته و توکل به خداوند متعال و نافرمانی از طاغوت، رمز پیروزی ملت ایران بود و مردم ایران در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تبعیت از این رموز به پیروزی رسیدند.
 
سردار نقدی تصریح کرد: آنان که با ایران جنگیدند همه نابود شدند و ملت ایران که در طاعت خداوند متعال استقامت ورزید و به عزت مثال زدنی دست یافت.
 
وی ابراز داشت: عده ای در سربالایی ها و زمانی که کارها سخت و دشوار می شد، می گفتند که کوتاه بیایید و عقب نشینی کنید. اگر به حرف آن روز آنان توجه می شد،عزت و عظمت امروز ایران هیچگاه پدید نمی آمد.
 
نقدی افزود: در دفاع مقدس نیز زمانی که عرصه بر ما تنگ شده بود،یک هیئت خارجی به ایران آمد و پیغام داد که با دشمن صلح کنید اما امام راحل مخالفت کرد و اعلام داشت که دشمن تجاوزگر باید از سرزمین ایران برود و حاضر به صلح نشد و آن ایستادگی، پیروزی ملت ایران را رقم زد.
 
این مسئول ادامه داد: ولایت همیشه در صحنه بود و هیچگاه با دشمن سازش نکرد، همانطور که پیامبر و ائمه طاهرین(ع) با دشمنانشان سازش نکردند و امروز نیز جانشین به حق و خلف صالح امام خمینی(ره)، مسیر امام را ادامه دادند و سر سوزنی از راه امام عقب ننشسته است.
 
مذاکره با آمریکا ساده لوحانه است
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در یک گردنه حساس قرار دارد و ولی فقیه اعلام می کنند که باید ایستادگی کنیم اما عده ای سخن از سازش می زنند و اعلام می دارند که مردم خسته شده اند، در حالی که خودشان خسته اند، مردم ایران در دو سال گذشته بیشترین سختی ها را تحمل کردند اما یک لحظه صحنه را ترک نکردند و در راهپیمایی ها و مراسم مذهبی پرشورتر از گذشته شرکت کردند.
 
سردار نقدی با انتقاد از کسانی که دم از سازش می زنند، گفت: رییس جمهور که می خواهد به کشوری سفر کند، پیغام می دهند که کوتاه بیایید و دو امتیاز بدهید اما ملت ما با عظمت ایستاده است و ذره ای عزت خود را نخواهد فروخت و اگر شهدا نیز امروز بودند به همگان اعلام می کردند که ایستادگی کنید.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب که می فرمایند که مشکلات با امتیاز دادن به دشمن حل نمی شود بلکه باید پایه ها و برنامه های کشور را دقیق تر کرد.
 
این مسئول ارشد کشور تأکید کرد: مذاکره با آمریکا هیچ گره ای از کار ملت ایران باز نخواهد کرد بلکه دردسرهای بیشتری را خواهد آفرید، مگر آمریکا توانسته اقتصاد کشورهایی که با آن مذاکره می کند و ارتباط دارد، نجات دهد یا این گونه کشورها در فقر و فلاکت فرو رفته اند و این ساده لوحی است که فکر کنیم مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را حل می کند.
 
گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدای پایگاه کمیل شهرستان ورامین با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 

کلید واژه ها: سازش دفاع مقدس امام نقدی


نظر شما :