اهدا پهپاد اسکن ایگل سپاه به روسیه

۲۹ مهر ۱۳۹۲ | ۲۰:۱۳ کد : ۱۹۲۳۲۵۲ سرخط اخبار
فرمانده نیروی هوایی روسیه در دیدار با فرمانده نیروی هوافضای سپاه، توانمندی های سپاه را بسیار بزرگ و جلوتر از زمان توصیف کرد.
 
به گزارش ایسنا، سرلشکر خلبان ویکتورنیکولایویچ بندرف فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران در محل ستاد فرماندهی این نیرو با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های سپاه پاسداران اظهار داشت: نیروی هوافضای سپاه پاسداران ایران ظرفیت های بسیار بزرگی دارد و به توانمندی های بسیار بزرگ و چشمگیری رسیده است.
 
وی افزود: آنچه من امروز مشاهده کردم نمایانگر این موضوع است که سپاه خیلی جلوتر از زمان قدم برداشته است.
 
حاجی زاده نیز در این دیدار با اشاره به مذاکرات انجام شده با فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه اظهار داشت: موضوعات مورد علاقه طرفین به خوبی در این نشست مورد بحث قرار گرفت که نتیجه مذاکرات بسیار خوب ارزیابی می شود.
 
وی با اشاره به اهدای یک نمونه واقعی از پهپاد اسکن ایگل ساخت سپاه پاسداران به روسیه افزود: پهپاد ساخته شده توسط سپاه نماد بخشی از توانمندی فنی و تکنیکی ایران اسلامی است که امروز یک نمونه واقعی از آنرا به عنوان هدیه به سرلشکر ویکتورنیکولایویچ بندرف و مردم روسیه تقدیم کردیم.
 
همچنین در این دیدار فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک حلقه فیلم مربوط به رصد هوایی و دریایی تجهیزات و شناورهای نیروهای فرامنطقه ای در خلیج فارس را جهت اهدا به وزیر دفاع روسیه به ویکتور نیکولایویچ بندرف فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه تقدیم کرد.

 

کلید واژه ها: روسیه توانمندی


نظر شما :