ردپای شرکت آمریکایی در فوتبال ایران

۳۰ آذر ۱۳۹۲ | ۲۰:۲۶ کد : ۱۹۲۶۳۷۶ سرخط اخبار

برخی اخبار نیمه رسمی حاکی از آن است شرکت خودروسازی آمریکایی جنرال موتورز به عنوان حامی مالی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی انتخاب شده است و به این ترتیب به نظر می رسد بخشی از پیامدهای توافقنامه اخیر ژنو شامل مستطیل سبز و پرهیجان ورزشی شده است.

به گزارش «یو اس ویوور»، برخی اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که سرانجام حامی مالی تیم ملی در راه جام جهانی مشخص شده است، اما انتشار نام این حامی جدید باعث تعجب اهالی فوتبالی و غیر فوتبالی شده است.

در همین زمینه مجید جاودانی عضو هیات مدیره ائل خودرو که نماینده رسمی جنرال موتورز در ایران است درباره شایعاتی مبنی بر حمایت جنرال موتورز از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بزریل نیز گفت: ائل خودرو قرار دادی با فدراسیون فوتیال ایران به امضا رسانده و به عنوان حامی تیم های ملی ایران شناخته شد.

وی درباره قرارداد توافق شده میان جنرال موتورز و تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: این قرارداد حدود 15 میلیاردتومان است . وی تصریح کرد: میتوانم بگویم این مبلغ توسط جنرال موتورز تامین شده و اگر مدعی شوم این شرکت بزرگ امریکایی حامی تیم ملی فوتبال ایران شده کاملا خبر درست و صحیحی می باشد.

وی همچنین ادامه داد: قصد داریم با همکاری شرکت جنرال موتورز برای اردیبهشت ماه سال آینده تورنمنتی چهارجانبه در امریکا برگزار کنیم که تیمهای ایران و امریکا دو تیمی هستند که حضورشان در این تورنمنت قطعی شده و بزودی دو تیم دیگر هم انتخاب خواهند شد.

کلید واژه ها: جنرال موتورز تیم ملی فوتبال ایران


نظر شما :