دیدار ظریف و سفرای جدید ایران

۰۷ فروردین ۱۳۹۳ | ۰۱:۳۳ کد : ۱۹۳۰۶۰۳ سرخط اخبار

357823_659.jpgسفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسپانیا ، ایرلند ، قزاقستان ، هلند و اسلوونی در آستانه عزیمت به محل مأموریت خود با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کردند .

به گزارش تسنیم، سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسپانیا ، ایرلند ، قزاقستان ، هلند و اسلوونی در آستانه عزیمت به محل مأموریت خود با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کردند .

برپایه این گزارش، دکتر ظریف در این دیدار ضمن تأکید بر ضرورت تلاش و فعالیت سفیران کشورمان در جهت گسترش مناسبات جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها ، اهتمام جدی دولت تدبیر و امید برای توسعه روابط با کشورها براساس احترام متقابل و علائق و منافع مشترک را خاطرنشان ساخت و توصیه های لازم را در این راستا ارائه نمود .

وزیر امور خارجه کشورمان خطاب به سفرای کشورمان در کشورهای اروپایی ، ضمن با اهمیت دانستن روابط ایران و اتحادیه اروپایی ، گفت : برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران با مشارکت عظیم مردم و مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 فضای مناسبی را ایجاد نموده که حفظ و تقویت این فضای مناسب و استفاده بموقع از آن نیازمند عزم و اراده جدی ، همکاری و مشارکت فعال و پایبندی به توافقات و تعهدات طرفین تا رسیدن به یک توافق جامع و نهایی می باشد .

ظریف در پایان ضمن تبریک سال نو ، برای سفرای جدید کشورمان در مأموریت جدید آرزوی موفقیت کرد.

محمد حسن فدایی فرد ، جواد کچوئیان ، مجتبی دمیرچی لو ، علیرضا جهانگیری و مرتضی درزی رامندی سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسپانیا ، ایرلند، قزاقستان ، هلند و اسلوونی نیز ضمن تبریک سال نو به وزیر امور خارجه ، گزارشی از دیدار اخیر خود با ریاست جمهوری و نیز برنامه های پیش بینی شده در ارتباط با محل مأموریت خود ارائه کردند . 

کلید واژه ها: مأموریت


نظر شما :