جنجال بر سر عدم صلاحیت هیلاری کلینتون

۱۶ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۲۵ کد : ۱۹۳۳۹۱۰ سرخط اخبار

بدنبال جنجال جمهوریخواهان مبنی بر اینکه هیلاری کلینتون برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دلیل مشکلات جسمی، یکی از مجلات آمریکایی فاش کرد که وی از سال 2012 تا کنون بدلیل تشخیص یک لخته خون در دیواره جمجمه اش دارو مصرف می کند.

به گزارش ایرنا مجله آمریکایی ˈپیپلˈ روز پنجشنبه فاش کرد که هیلاری کلینتون درگفتگویی با این مجله گفته است که سال 2012 پس از بستری شدن در بیمارستان بدلیل بیهوشی، پزشکان به یک لخته خون میان دیواره جمجمه و مغز او برخورده اند و در نتیجه از آن تاریخ تاکنون ناگزیر از مصرف دارو های رقیق کننده خون بوده است.

این تشخیص به گفته هیلاری کلینتون زمانی صورت گرفته بود که وی در اوائل ماه دسامبر سال گذشته در لحظه سخنرانی بی هوش و بیمارستان منتقل شد و پزشکان هنگام معالجه متوجه این مشکل شدند.

هیلاری کلینتون در گفتگوی اخیر با این مجله ضمن اشاره به آن حادثه گفت: تا پایان عمر باید از این داروها استفاده کند.

وزیر خارجه سابق آمریکا و رقیب انتخاباتی اوباما در انتخابات سال 2008 این کشور نیز در پاسخ به جنجال های اخیر در مصاحبه دیگری گفته است که پال رایان یکی از نامزدهای نیرومند جمهوری خواهان در انتخابات آینده این کشور در زمان برگزاری مراسم تحلیف اوباما به او گفت : رایان سه بار بر اثر ضربه به جمجمه اش دچار بیهوشی شده است.

کلید واژه ها: کلینتون


نظر شما :