افشای دشمنی خانوادگی کلینتون‌ و اوباما

۰۲ تیر ۱۳۹۳ | ۲۱:۲۲ کد : ۱۹۳۴۸۲۶ سرخط اخبار

 در کتاب جدیدی آمده است، دشمنی شدید میان خانواده اوباما و کلینتون ممکن است همچون آتشفشان فوران کرده و شانس تمامی نامزدهای دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی را تهدید کند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، «ادوارد کلین» روزنامه نگار در کتاب مهیج جدیدش تحت عنوان «دشمن خونی» مدعی شد که بیل کلینتون، رئیس جمهوری پیشین آمریکا از باراک اوباما، رئیس جمهوری کنونی کشورش متنفر است و میشل اوباما، بانوی اول واشنگتن پشت درهای بسته هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا را با اسم مستعار «Hildebeest» خطاب می کند.

«Wildebeest» حیوانی است که به آن "کل یالدار" می گویند و جانوری از تیره گاوسانان است. در اینجا میشل با اضافه کردن اول نام هیلاری به نام این جاندار در واقع او را «هیلاری گاوه» خطاب کرده است!

دشمنی میان این دو زوج قدرتمند حزب دموکرات آنقدر شدید شده که کلین می گوید: «اوباما قصد دارد قول خود مبنی بر حمایت از هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی را زیر پا گذاشته و کلینتون ها را با اظهاراتی مبنی بر اینکه میشل برای این انتخابات یک نامزد قوی خواهد بود، دست انداخته است.»

پس از آنکه اوباما در سال 2008 میلادی بیل کلینتون را «نژادپرست» خطاب کرد، کلینتون به یکی از دوستانش گفت: «من از اوباما بیش تر از هر مرد دیگری که تا به حال دیده ام، متنفرم.»

از سوی دیگر کلین در کتاب خود مدعی است، میشل با والری جارت، مشاور قابل اعتمادش درباره هیلاری غیبت کرده و آن را مسخره می کند.

کلید واژه ها: کلینتون


نظر شما :