«عبدالله» خواستار پایان اعتراضات خیابانی شد

۲۳ تیر ۱۳۹۳ | ۱۷:۴۷ کد : ۱۹۳۵۷۸۴ سرخط اخبار

عبدالله عبدالله کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان پس از گذشت یک روز از توافق برای بازشماری تمامی آرا از هواداران خود خواست تا به چادرنشینی‎های خیابانی که به نشانه اعتراض علیه تقلب برپاشده بود، پایان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، عبدالله عبدالله یکی از 2 کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان پس از گذشت یک روز از توافق روی بازرسی و تفتیش تمامی آرا، شب گذشته از هواداران خود خواست تا به چادرنشینی‎های خیابانی که به نشانه اعتراض علیه تقلب برپاشده بود، پایان دهند.

این کاندیدای ریاست جمهوری در جمع هواداران خود که در چادرهای خیابانی به سر می بردند، گفت: صدای شما در اعتراض به تقلب به گوش جهانیان رسید و اثرات خوبی به دنبال داشت و اینک طبق خواسته شما به تمام تقلب ها با استانداردهای جهانی رسیدگی می‎شود.

عبدالله عبدالله در اعتراض علیه آنچه تقلب گسترده خواند، رابطه خود با کمیسیون‎های انتخاباتی را قطع کرد و این مسئله اختلافات انتخاباتی را تا مرز تشکیل و اعلام دولت موازی از سوی تیم انتخاباتی به رهبری وی بالا برد، اما سرانجام 2 کاندیدای ریاست جمهوری توافق کردند تا تمامی آرای دور دوم انتخابات بازشماری شود.

کلید واژه ها: تقلب


نظر شما :