حماس: خبر پیشنهاد آتش بس صحت ندارد

۲۳ تیر ۱۳۹۳ | ۱۹:۴۶ کد : ۱۹۳۵۷۹۴ سرخط اخبار


همزمان با اعلام پرواز چندین پهپاد مقاومت برای اجرای ماموریت هایی خاص در عمق فلسطین اشغالی، « سامی ابوزهری» از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد که خبر پیشنهاد آتش بس به این جنبش با شروطی مشخص صحت ندارد.
ابوزهری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درغزه، افزود: تلاش ها و ارتباط هایی برای توقف تجاوزهای رژیم اسراییل به غزه وجود دارد اما مقاومت فلسطین همچنان حمله به اهدافی در سرزمین های اشغالی برای ضربه زدن به رژیم صهیونیستی را ادامه می دهد.
وی خاطرنشان کرد: اسراییل در اقداماتی بسیار خطرناک هدف قرار دادن منازل شهروندان عادی در غزه را گسترش داده و مقاومت هم در پاسخ حملات به سرزمین های اشغالی را افزایش داده است.
عضو حماس تاکید کرد که حمله ارتش اسراییل به منازل و هدف قرار دادن کودکان و زنان از جمله جنایات جنگی محسوب می شود.
ابوزهری که به پرسشی در خصوص آتش بس با توجه به ورود رژیم اسراییل به مرحله جنگ زمینی پاسخ می گفت، اظهار داشت: مقاومت از توان و قدرت کافی برای مقابله با حمله زمینی به نوار غزه بهره مند است و این توان را با هدف قراردادن عمق سرزمین های اشغالی اثبات کرده است.
وی گفت که مقاومت فلسطین برای متوقف کردن تجاوزهای ارتش صهیونیستی هنوز از قدرت شگفت انگیز خود استفاده نکرده است. 
عضو حماس افزود: طبیعی است که مقاومت فلسطین از همه وسائل و امکانات در اختیار خود برای حمایت از ملت فلسطین در مقابل تجاوزهای رژیم اسراییل استفاده کند.
ابوزهری خاطرنشان کرد: ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه مقاوم و پایدار است و رژیم اسراییل با جنگنده های خود نمی تواند اراده ، مقاومت و پایداری این ملت را درهم بشکند.
برخی رسانه های صهیونیستی ادعا کرده اند که « اسراییل با رفع محاصره غزه و گشودن گذرگاه رفح در مقابل خلع سلاح غزه مشابه از میان بردن مواد شیمیایی سوریه تحت نظارت سازمان ملل موافق است ولی حماس خلع سلاح را غیرممکن اعلام کرده است.
 

کلید واژه ها: اسراییل رژیم اسراییل


نظر شما :