داعش، کارمندان توئیتر را تهدید به قتل کرد

۱۸ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۰:۵۱ کد : ۱۹۳۸۱۰۴ سرخط اخبار
یکی از حساب های کاربری توئیتر وابسته به گروه تروریست های تکفیری داعش، مستقیم شماری از اهداف آمریکایی را خطاب قرار داده و آن ها را تهدید به قتل به دست اعضای این گروه کرده است؛ اما این اهداف سیاستمداران و نظامیان آمریکایی نیست ، بلکه کارمندان شبکه بزرگ اجتماعی توئیتر هستند.
 

به گزارش «تابناک»، توئیت های مربوط به دعوت برای قتل کارمندان توئیتر، نخستین بار در شامگاه روز یکشنبه، سلسله وار بر روی این شبکه اجتماعی قرار گرفت و قاتلین گروه تکفیری داعش را که خود «گرهای تنها» در آمریکا نامیده، به قتل کارمندان این شبکه اجتماعی دعوت کرده است.

این موضوع بیش از همه در ارتباط با بازی گربه و موش توئیتر و داعش است که طی آن توئیتر طی ماه های اخیر برای جلوگیری از تبلیغات افراد وابسته به گروه تروریستی داعش، اقدام به رصد حساب های کاربری آن ها و افراد وابسته به آن ها و تعطیل کردن این حساب های کاربری کرده است.
 

داعش، کارمندان توییتر را تهدید به قتل در خاک آمریکا کرد


هرچند داعش و افراد وابسته به آن بار ها درباره این کار توئیتر هشدار داده بودند، اکنون پای را یک گام فرا تر گذاشته و مستقیم به قتل کارمندان توئیتر دعوت کرده اند.

این توئیت ها که به زبان عربی منتشر شده، از سوی یک حساب کاربری با نام DAWLAMOON در این شبکه اجتماعی منتشر شده است که در زیر می توانید این توئیت ها و ترجمه آن ها را ببینید.
 

داعش، کارمندان توییتر را تهدید به قتل در خاک آمریکا کرد

ایده_حمله_گرگ_تنها زمان آن فرا رسیده که پاسخ مدیران توئیتر را با حمله مستقیم به کارمندان این شرکت و قتل آنها بدهیم. کسانی که این کار بزرگ را به دوش می کشند، همان گروه های خفته مرگ هستند.

داعش، کارمندان توییتر را تهدید به قتل در خاک آمریکا کرد

ایده_حمله_گرگ_تنها مدیران توئیتر باید بدانند که اگر کمپین خود را علیه ما در دنیای مجازی متوقف نکنند، ما جنگ آنها را به دنیای واقعی و روی زمین منتقل می کنیم.

داعش، کارمندان توییتر را تهدید به قتل در خاک آمریکا کرد

ایده_حمله_گرگ_تنها هر کارمند توئیتری که در شهر سانفرانسیسکو زندگی می کند، باید این نکته را بداند و از این پس مراقب خود باشد، زیرا شاید جلو در منزل وی گرگی تنها منتظر قتل وی باشد.

داعش، کارمندان توییتر را تهدید به قتل در خاک آمریکا کرد

حمله_به_کارمندان_توئیتر در دستور کار مجاهدین و گرگ های تنها در سراسر اروپاست.

توئیتر اکنون این حساب کاربری را بسته است. مدیران توئیتر بر این باورند که این حساب کاربری متعلق به یکی از افراد جبهه النصره است که از گروهای نزدیک و وفادار به تکفیری های داعش است. البته هنوز کاملا مشخص نیست که آیا این توئیت ها از سوی داعش رسما منتشر شده یا خیر؛ اما این حساب کاربری و توییت های آن در انجمن های مرتبط با داعش به شکلی فراگیر مورد رجوع قرار گرفته است.

داعش، کارمندان توییتر را تهدید به قتل در خاک آمریکا کرد

اکنون چند ماه است از زمان اوج گیری فعالیت های تروریست های داعش در فضای مجازی می گذرد و در این مدت توئیتر، یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی مورد استفاده این دسته، همواره به دنبال رصد و تعطیل کردن حساب های کاربری مرتبط با تروریست های تکفیری بوده است.

از سوی دیگر، داعش و افراد آن نیز از راه های گوناگون تلاش کرده اند این سیاست توئیتر را دور بزنند و این موضوع به یکی از مهم ترین موضوعات در انجمن های این گروه تبدیل شده است. در این میان، آموزش های فراوانی برای افراد این گروه در برخورد با آن برای جلوگیری از بسته شدن حساب های کاربری و کارهای پس از آن در این انجمن ها یافت می شود. تکنیک های این گروه تروریستی برای فرار از این موضوع ساده اما بسیار کارساز بوده است.

گفتنی است، این برای نخستین بار است که تهدید به قتل در خاک ایالات متحده آمریکا به این شکل گسترده از سوی داعش و گروه های وابسته به آن صورت می گیرد. هنوز مقامات توئیتر و همچنین مقامات آمریکایی در این زمینه واکنشی نشان نداده اند.

کلید واژه ها: توئیتر توئیت


نظر شما :