افزایش نگرانی رژیم صهیونیستی در مورد ایران

۲۳ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۵:۰۱ کد : ۱۹۳۸۲۵۹ سرخط اخبار

یک نماینده مجلس رژیم صهیونیستی اخیرا ادعا کرده است که مقامات صهیونیستی با توجه به تمرکز آمریکا بر مساله داعش، نگران کاهش فشار بر ایران در مذاکرات آتی از سوی آمریکا هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه دیلی صباح، تمرکز اخیر واشنگتون در لزوم مبارزه علیه نیروهای تروریستی داعش در عراق و سوریه، و احتمال آن که تمرکز آمریکا و غرب از برنامه هسته ای ایران برداشته شود باعث افزایش نگرانی مقامات اسراییل شده است.

یکی از نمایندگان مجلس اسراییل در گفت وگو با روزنامه دیلی صباح اظهار کرده است: نگرانی مقامات اسراییل درباره این مساله است که با مبارزه آمریکا علیه داعش و فشار نیاوردن آمریکا و غرب در دور بعدی مذاکرات به ایران ممکن است این روند به دستیابی دو طرف به یک توافق جامع بر سر برنامه هسته ای ایران دست یابند.

یکی از مقامات ارشد اسراییل نیز در این باره معتقد است: با وجود آن که آمریکا به اسراییل قول داده است که نگرانی اسراییل را برطرف کند و سیاستش مقابل ایران تغییر نکند اما قول اوباما نگرانی های ما را برطرف نخواهد کرد به طوری که باراک اوباما در سخنرانی اخیر خود، داعش را بزرگ ترین تهدید منطقه دانسته بود، نه ایران.

کلید واژه ها: اسراییل


نظر شما :