نتانیاهو: به خاطر داعش، به ایران امتیاز ندهید

۳۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۶:۲۹ کد : ۱۹۳۸۶۷۵ سرخط اخبار

نخست وزیر اسرائیل از قدرت های جهانی خواست به امید کمک ایران در جنگ علیه داعش، فشارها علیه تهران را در زمینه برنامه هسته ای اش را کاهش ندهند.
به گزارش عصرایران به نقل از سایت روزنامه قدس چاپ رام الله، نتانیاهو خطاب به غرب گفت: به امید دریافت کمک از ایران در جنگ با داعش، فشارها علیه ایران را کم نکنید.

نتانیاهو که روز یکشنبه به هنگام نصب یادبود "مناخم بگین" نخست وزیر پیشین اسرائیل در شهر قدس سخن می گفت ادامه داد: آنچه را که بگین می گفت را بارها در روزهای اخیر از زبان تحلیلگران باتجربه در غرب می شنوم. آنها می گویند قدرت های بزرگ نیازمند تساهل در برابر برنامه هسته ای تهران هستند تا ایران بتواند با داعش بجنگند.

وی افزود: آنها (نیروهای سپاه پاسداران) برای منافع خود در حال جنگ با داعش هستند ... آنها برای این می جنگند که چه کسی حاکم جهان اسلام باشد ... این مانند این است که بشار اسد بگوید با سلاح شیمیایی من نرم برخورد کنید ... سلاح شیمیایی من را برگردانید تا بتوانم با داعش بجنگم. هر دو اینها اشتباه هستند.

نخست وزیر اسرائیل ادامه داد: مناخم بگین هر دوی اینها را رد می کرد. من هم همینگونه هستم. نباید اجازه داد ایران به کشوری در آستانه دست یابی به بمب اتمی تبدیل شود.
 


نظر شما :