تحریم‌ها نتوانسته پلیس را از دستیابی به آرمان‌ها بازدارد

۲۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۳:۵۵ کد : ۱۹۳۹۷۰۶ سرخط اخبار

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: تحریم ها نتوانسته پلیس از دسترسی و آرمان های به خود بازدارد بلکه موجب سرعت دهی در پیشرفت های تکنولوژی بر اساس مقیاس بومی شده است.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری جانشین فرمانده نیروی انتظامی در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیس، ایمنی و امنیتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اخیر نیروی انتظامی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه به صورت ادواری است در مقطع کنونی که بخشی از منطقه خاورمیانه در آتش فتنه می سوزد و آرامش و امنیت را از ساکنان سلب کرده است پیام های مختلفی دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: مهمترین پیام آن ثبات توام با اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که به پشتوانه درایت رهبری معظم جمهوری اسلامی، ایستادگی، مقاومت و وحدت ملت سرافراز ایران حاصل شده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران توانسته با وجود همه دسیسه ها و تحرکات دشمن و خنثی کردن همه آنها بر مشکلات فائق شود.

وی گفت: عزم و اراده ملی برای تحقق سند چشم انداز بر پایه اقتصاد مقاومتی یکی از خواسته های به حق جامعه است که در عرضه محصولات آشکار است و در نمایشگاه مشاهده می شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: پیشرفت های ملموس و خارق العاده در شرایط اعمال تحریم ظالمانه موقعیت نابی را فراهم کرده که بر اساس آن می توان با نمونه های خارجی رقابت کرد.

وی گفت: دستاوردهای مهم صنعتی و الکترونیکی با وجود استعداد نخبگان و مخترعان راه را برای تامین و تجهیزات نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح و متولیان و سازمان های دیگر گشوده است و بازتاب نوآوری های بزرگ را در جامعه جهانی ایجاد کرده است.

سردار اشتری ادامه داد: با گسترش ابعاد جرایم باید توانمندی پلیس در ابعاد مختلف گسترش یابد و بتواند با تجهیز شدن به آخرین تجهیزات نوین نیازهای خود را مرتفع سازد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: تحریم ها نتوانسته پلیس را از میل به اهداف و وظایف خود دور کنند بلکه تحریم ها موجب سرعت دهی در پیشرفت های تکنولوژی بر اساس مقیاس بومی خواهد شد.

کلید واژه ها: نیروی انتظامی فرمانده نیروی انتظامی


نظر شما :