ایران نبود، تروریست‌ها منطقه را در اختیار گرفته بودند

۳۰ مهر ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۲ کد : ۱۹۳۹۹۵۳ سرخط اخبار

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: کارآمدی و مبارزه با فساد دو عنصری هستند که بقای هر جامعه ای را تضمین می کنند و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در این مسیر حرکت کرده و تحقق این امور را با جدیت پیگیری می کند.

به گزارش ایسنا سردار احمدی مقدم با حضور در صبحگاه مشترک انتظامی استان مرکزی در اراک، با اشاره به اینکه ناجا در خدمت رسانی به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی با تمام توان وارد می شود، افزود: در این زمینه در چارچوب قانون و شرع مقدس عمل می کنیم تا برابر حقوق مردم با آنها برخورد شود.

وی با بیان اینکه توجه به حقوق شهروندی سطح رضایت مندی مردم را افزایش می دهد، گفت: برقراری ارتباط میان مردم و حکومت از عوامل قدرت نظام جمهوری اسلامی است. این دو همانند تار و پود در هم تنیده شده و از یکدیگر جدا نمی شوند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: کارآمدی و مبارزه با فساد دو عنصری هستند که باعث بقای هر نظامی می شوند و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در این مسیر حرکت می کند.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: این نظام افتخار می کند که مبارزه با فساد در درون و برون از خودش را برعهده دارد و این امر زمینه بقا و استمرار آن را فراهم کرده است و با تکیه بر این مهم است که امروز در دنیا همانند نوری درخشان است.

وی همچنین با اشاره به اینکه دشمنان با دست زدن به ترور در منطقه قصد ایجاد وحشت و تفرقه افکنی بین مسلمانان را دارند بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران مبرا از این رفتارهای خشونت آمیز بوده و دفاع از ارزش ها و مقرارت را در راستای قوانین و شرع مد نظر دارد.

احمدی مقدم به قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره و اضافه کرد: اگر ایران نبود تروریست ها منطقه خاورمیانه را در اختیار گرفته بودند.

وی در ادامه به آغاز ایام محرم اشاره کرد و افزود: امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و ما نیز باید این فریضه را در جامعه نهادینه کنیم.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه باید جلوی انحرافات حتی آسیب های کوچک از ابتدا گرفته شود تا در جامعه شاهد آرامش و امنیت بیشتری باشیم، اظهارکرد: باید جلوی انحراف در ابتدای کار گرفته شود تا شاهد تبعات آن در آینده نباشیم.

کلید واژه ها: نیروی انتظامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی


نظر شما :