یورش دوباره نیروهای سعودی به «العوامیه»

۰۳ دی ۱۳۹۳ | ۰۰:۲۳ کد : ۱۹۴۲۲۳۰ سرخط اخبار

نیروهای امنیتی عربستان سعودی صبح امروز نیز برای چندمین بار به شماری از منازل شهرک «العوامیه» یورش بردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نیروهای امنیتی عربستان سعودی صبح سه شنبه (امروز) به شماری از منازل شهرک «العوامیه» واقع در شرق این کشور یورش برده و اقدام به تیراندازی کردند.

گزارش وبگاه خبری العهد حاکی است که یورش به منازل شماری از هالی العوامیه در پی تظاهرات نیمه شب گذشته مردم این شهرک در اعتراض به اقدامات نیروهای سعودی صورت گرفت.

این گزارش حاکی است که فعالان فضای مجازی شهرک العوامیه، تصاویری از یورش نیروهای سعودی به منازل مردم بیگناه و تیراندازی ها منتشر کردند.

نیروهای امنیتی عربستان سعودی سه روز گذشته نیز با یورش به منطقه شیعه نشین العوامیه، این منطقه را به محاصره خود درآورده بودند.

پایگاه های عربستانی گزارش دادند که نیروهای امنیتی آل سعود به تعداد از محله های مسکونی یورش بردند و خودروهای زرهی در سراسر این منطقه مستقر شده است. صدای تیر اندازی ممتد در این منطقه به گوش رسیده و بالگردهای نیروهای امنیتی عربستان در العوامیه در ارتفاع کمی پرواز کرده بودند.

فعالان عربستانی در شبکه های اجتماعی از زخمی شدن تعدادی از شهروندان در پی تیراندازی نیروهای امنیتی سعودی خبر دادند و اعلام کردند که گزارش ها حاکی از به شهادت رسیدن یکی از اهالی منطقه است.

بر اساس این خبر «علی ابو عبدالله» جوان سعودی پس از تیراندازی نیروهای امنیتی به شهادت رسیده است.

شاهدان عینی از العوامیه گزارش دادند که نیروهای امنیتی همه خروجی های این منطقه را مسدود کرده اند و مدعی شده اند که برای بازداشت چند تروریست به این منطقه یورش برده اند.

کلید واژه ها: العوامیه امنیتی عربستان منازل


نظر شما :