رشوه منافقین به رئیس اسبق اف‌بی‌آی

۱۲ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۷ کد : ۱۹۴۲۵۹۷ سرخط اخبار

یک وبگاه خبری آمریکایی طی گزارشی به پرداخت رشوه از سوی گروهک منافقین در سال های گذشته به رئیس پلیس فدرال آمریکا جهت بیرون آوردن نام این گروهک از فهرست سیاه وزارت خارجه این کشور اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، وبگاه آمریکایی «اینترسپت» طی گزارشی نوشت: «لوییز فرییح» از روسای پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) که 2 ماه قبل از ماجرای 11سپتامبر از سمت خود کناره گیری کرد، به خاطر همکاری با گروهک منافقین و موارد دیگر فساد مالی به ثروت کلانی دست یافته است.

بر اساس این گزارش، فرییج جز چند مقام ارشد آمریکایی قرار دارد که از سوی گروهک منافقین به آن ها پول پرداخت شده تا نامش از فهرست سیاه گروه های خرابکار وزارت خارجه آمریکا خارج شود.

به گزارش اینترسپت، رشوه دریافتی از سوی این مقام اسبق اف بی آی بالغ بر 50000 هزار دلار بود. این در حالی است که حقوق سالیانه فرییح هنگامی مدیریت در اف بی آی رقمی معادل 145000 هزار دلار بود.

فرییح بعد از دریافت این رشوه از سوی گروهک منافقین شرکت مشاوره ای را باز نمود که مشتریانش از جمله شاهزاده سلطان بندر سعودی بود که این شخص نیز از سوی وزارت دادگستری آمریکا متهم به اخذ رشوه از یک پیمانکار فعال در امور دفاعی انگلیسی شده بود.

لوییز جوزف فرییح و همسرش هم اکنون حداقل دارای 4 خانه مجلل چند میلیون دلاری از جمله منزلی در ویلمینگتون به ارزش 3 میلیون دلار هستند.

کلید واژه ها: گروهک منافقین


نظر شما :