ولایتی وارد بیروت شد

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۱ کد : ۱۹۴۷۷۸۲ سرخط اخبار
مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب در سفری یک روزه برای دیدار با مقامات لبنان از قبیل رئیس پارلمان و نخست وزیر و احتمالا دبیر کل حزب الله وارد بیروت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی مشاور عالی رهبر انقلاب در امور بین الملل، برای دیدار با مقامات لبنانی امروز دوشنبه وارد بیروت شد.

این سفر چهار روز پس از سفر «علاءالدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس چهارشنبه به دمشق ودیدار با «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه انجام می شود و پایگاه لبنانی «دیلی استار» به نقل از یک منبع حاضر در فرودگاه بین المللی «رفیق حریری»، اعلام کرد، امروز علی اکبر ولایتی وارد بیروت شد.

به گزارش دیلی استار، ولایتی با استقبال «علی مقداد» نماینده پارلمان لبنان و از اعضای حزب الله وارد بیروت شد. به گزارش این وبگاه خبری لبنانی، مقداد به نمایندگی از سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله در فرودگاه حاضر شد.

محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان و یکی از اعضای دفتر ریاست جنبش امل لبنان هم برای استقبال از علی اکبر ولایتی در فرودگاه بیروت حضور یافتند.

دیلی استار نوشت: «این مقام ایرانی قرار است در این سفر یک روزه با نبیه بری و تمام سلام رئیس پارلمان و نخست وزیر لبنان دیدار کند و ساعت 7 عصر هم با میشل عون رهبر حزب جریان ملی آزاد لبنان هم دیدار کند و انتظار می رود با سید حسن نصرالله هم دیدار کند.

کلید واژه ها: ولایتی


نظر شما :