عذرخواهی همسر مقام اسراییلی از توهین به اوباما

۰۱ تیر ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۱ کد : ۱۹۴۹۰۷۶ سرخط اخبار
همسر یکی از مقامات بلند پایه رژیم اسراییل از اوباما بابت نوشتن یک توییت توهین آمیز نژادی عذرخواهی کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان "جودی موزس" همسر سیلوان شالوم وزیر کشور و از رهبران ارشد حزب حاکم لیکود اسراییل ساعاتی پس از اینکه در صفحه توییتر خود اوباما را "سیاه و ضعیف" توصیف کرد، از این نوشته خود عذرخواهی کرد.

او در صفحه توییتر خود نوشته بود:" می دانید قهوه اوباما چیست؟ سیاه و ضعیف ." ساعاتی پس از این توییت، موزس با اشاره به اینکه هدف توهین نداشته و تنها یک جوک را که از کسی شنیده نوشته است ، توییت قبلی اش را پاک کرد وشروع به نوشتن توضیحات و عذرخواهی از اوباما بابت توهین انجام شده گرد.
 
جودی موزس در کنار همسرش سیلوان شالوم
 
غذرخواهی همسر مقام اسراییلی از توهین به اوباما

وی در توییت عذرخواهی نوشت:" من واقعا عذرخواهی می کنم، این یک جوک احمقانه بود که از کسی شنیده بودم."

او سپس خطاب به اوباما نوشت: آقای رییس جمهور اوباما. من نمی بایست این جوک نامربوط را که شنیده بودم می نوشتم. من شخصا همه مردم را بدون در نظر گرفتن نژاد و مذهبشان دوست دارم."

موزس یکی از ستون نویسان روزنامه "یدیوت آحرنوت" اسراییل و مجری سیاسی یکی از شبکه های تلوزیونی اسراییل است.

او سپس توییت کرد:" واقعا از اینکه احساس می کنم توهینی نژادی به فردی کرده ام احساس تاسف و عذرخواهی می کنم. امیدوارم وقتی شوهرم برگردد و خبر را بشنود تصمیم به طلاق من نگیرد."
 

روابط دولت اوباما با دولت دست راستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در ماه های گذشته به واسطه اختلاف نظر دو طرف بر سر موضوع توافق هسته ای با ایران و گسترش و توسعه دامنه شهرک سازی های رژیم اسراییل در اراضی اشغالی فلسطینی رو به سردی بی سابقه ای گذاشته است.
 

کلید واژه ها: اسراییل توییت


نظر شما :