تصاویر: عصبانیت صالحی در صحن علنی

۱۹ مهر ۱۳۹۴ | ۲۰:۲۹ کد : ۱۹۵۲۸۳۶ سرخط اخبار

رئیس سازمان انرژی اتمی امروز در جریان بررسی کلیات طرح برجام در مجلس با عصبانیت نسبت به برخی اظهارات مخالفان برجام علیه تیم مذاکره کننده واکنش نشان داد.

 
به گزارش فرارو، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی که به عنوان نماینده دولت در جریان بررسی طرح اجرای برجام در صحن علنی امروز مجلس حضور یافته بود به شدت نسبت به برخی اظهارات علیه تیم مذاکره کننده هسته ای واکنش نشان داد.
 
صالحی که به شدت از اظهارات مخالفان طرح برجام و ادبیات آنها علیه تیم مذاکره کننده هسته ای عصبانی بود، پشت تریبون مجلس اظهار کرد: برخی امروز با قسم جلاله می گویند که سیمان رویت می ریزیم و در همان راکتور اراک دفنت می کنیم.
 
در جریان صحبت های صالحی برخی نمایندگان مخالف، مانع از رسیدن صدای او به سایر نمایندگان شدند. در این هنگام صالحی چند بار با فریاد از نمایندگان تقاضا کرد که به صحبت های او گوش بدهند و اجازه بدهند اما تعدادی از نمایندگان مخالف از جمله حجت الاسلام نبویان، ابراهیم کارخانه ای، دخیل عباس زارع زاده و فرج الله عارفی به سمت تریبون مجلس هجوم بردند که این اقدام با ممانعت تعدادی دیگر از نمایندگان همراه شد. عکس های وحید خدادادی عکاس آنا، حامد عطایی عکاس میزان، امین خسروشاهی عکاس ایسنا، حسین رزاق نژاد عکاس مهر و محمدبابائی عکاس ایرنا از عصبانیت صالحی در  صحن علنی امروز مجلس را در زیر می بینید.
 

کلید واژه ها: صالحی


( ۳ )

نظر شما :