واکنش اژه‌ای به حوادث مرتبط با سفارت عربستان

۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۰۳:۳۸ کد : ۱۹۵۵۲۷۸ سرخط اخبار
سخنگوی دستگاه قضایی گفت: اقدامی که شب گذشته نسبت به سفارت عربستان صورت گرفت خلاف قانون بود؛ بر همین اساس تعدادی تحت تعقیب قرار گرفته و تعدادی دستگیر شده و در حال حاضر بازداشت هستند.
 
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در نودمین نشست خبری خود با اهالی رسانه ضمن تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: آنچه این روزها توسط حکام جنایتکار آل سعود در منطقه می گذرد مایه تاسف شدید است. همه دنیا می بینند که حکام آل سعود ماه هاست بر سر مردم مظلوم یمن آتش ریخته و تمام زیرساخت های این کشور مظلوم را هدف قرار داده و تمامی کودکان، زنان و مردم یمن را به شهادت می رساند.
 
وی ادامه داد: حکام جنایتکار آل سعود با حمایت و پشتیبانی همه جانبه از داعش در اقداماتی که این گروه تکفیری ملحد انجام می دهند، شریک هستند.
 
سخنگوی دستگاه قضایی با اشاره به شهادت شیخ نمر گفت: رژیم آل سعود با به شهادت رساندن عالم بزرگوار شیخ نمر جنایت خود را به اوج رساند و این جنایت ها چیزی نیست که مسلمین عالم به راحتی از آن بگذرند، البته باید گفت آل سعود با به شهادت رساندن شیخ نمر زوال حتمی خود را رقم زد و با خشم مردم مسلمان روبرو خواهد شد و ان شاء الله امیدواریم در دنیا و آخرت به عذاب الهی گرفتار شوند.
 
محسنی اژه ای اظهار کرد: حکام آل سعود خارج از عقل اقدامی انجام می دهند که انتظاری از آن ها نیست، اما مایه تاسف سازمان های به اصطلاح حقوق بشر و مخالف اعدام است که در هیچ یک از جنایت ها اقدام درخوری در این رابطه انجام ندادند و در مورد اعدام اخیر شیخ نمر برخی ها فقط اعلام نگرانی کردند. با اینکه همه مسلمین چه در ایران و چه غیر ایران از اعمال جنایتکاران آل سعود ناراحت هستند و این عمل را محکوم کردند، اما ما در داخل کشور حتما باید اقداماتی که می خواهیم انجام دهیم مطابق با قانون انجام دهیم.
 
وی با اشاره به اقدام شب گذشته برخی از افراد نسبت به سفارت عربستان در ایران و کنسولگری عربستان در مشهد گفت: اقدامی که نسبت به سفارت عربستان صورت گرفت اقدامی خلاف قانون بود که بر همین اساس تعدای تحت تعقیب قرار گرفته و تعداد دیگر دستگیر شده و در حال حاضر بازداشت شدند و تعداد دیگر نیز در حال شناسایی هستند تا با آن ها برخورد شود.

کلید واژه ها: آل سعود شیخ نمر


نظر شما :