وزیر بحرینی به خاطر "واتس آپ" برکنار شد!

۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰ کد : ۱۹۵۶۹۵۹ سرخط اخبار
انتشار عکسی از وزیر بحرینی در واتس آپ و توهین به جشنواره ای ورزشی موجب شد که وی از سمتش برکنار شود.
 
به گزارش العالم "عیسی بوجیری" عضوِ شورای مدیریت باشگاه الاهلیِ بحرین بود، اما پس از مدتی در سال 2014، به مشاور رسانه ای ولی عهد منصوب شد و از آن زمان، نام خود را به تبدیل شد تا عیسی بن عبدالرحمن الحمادی، تغییر داد و سرانجام به پست وزیر اطلاع رسانی رسید تا بتواند به جایگاهِ بسیار ضعیف ولی عهد بحرین جانی تازه ببخشد، اما انتشار عکسی از او در واتس آپ در حالی که با اشارۀ انگشتِ میانی سعی در توهین به جشنواره ای ورزشی داشت که زیرنظر شاهزاده برگزار می شود، کاخِ آرزوهایش را بر سرش خراب کرد.
 
این وزیرِ جوان بحرینی که از طرفداران دود کردن سیگار و ورزش موتورسواری است، به سبب انتشار عکسِ توهینِ او به جشنوارۀ ورزشی در روز جمعه، ناگهان به "وزیرِ سابقِ بحرینی" تبدیل شد تا دهمین وزیر سابقِ اطلاع رسانیِ بحرین، طی 10 سال گذشته باشد.
 
الحمادی که وزیری از خارجِ خاندان حاکم بود، بارها از سوی کسانی که به وزارتخانه اش چشم طمع داشتند، هدف اقدامات تخریبی قرار گرفت.
 
الحمادی این بار به ناصر بن حمد آل خلیفه یعنی پسر پادشاه بحرین تاخته بود، و طبیعی است در کشوری که به صورت دیکتاتوری اداره می شود، توهین به مسابقاتی که زیرنظر پسر پادشاه برگزار می شود، به راحتی می تواند مقام وزارت را از یک وزیر بگیرد.

کلید واژه ها: بحرین


نظر شما :