وزیر دفاع عربستان با کری دیدار کرد+ عکس

۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۲۷ کد : ۱۹۵۹۹۹۹ سرخط اخبار

محمد بن سلمان جانشین ولیعهد، پسر ملک سلمان و وزیر دفاع عربستان سعودی، با جان کری وزیر خارجه آمریکا در اقامتگاه شخصی او در حومه واشنگتن دیدار کرد.

به گزارش فارس، جانشین ولیعهد عربستان سعودی و پسر ملک سلمان که در آمریکا به سر می برد، با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.


محمد بن سلمان وزیر دفاع 30 ساله عربستان سعودی که در آن واحد جانشین ولیعهد این کشور و از قدرتمندترین اشخاص در دستگاه سلطنتی پدرش ملک سلمان است، برای دیدار با مقامات آمریکایی در واشنگتن به سر می برد.

به گزارش رویترز، پسر ملک سلمان روز دوشنبه به وقت محلی آمریکا با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد. گفته می شود این دیدار در اقامتگاه شخصی جان کری در حومه واشنگتن صورت گرفت.

این خبرگزاری غربی ضمن انتشار این خبر به جزئیاتی از محتوای گفتگوهای صورت گرفته بین پسر ملک سلمان و وزیر خارجه آمریکا اشاره نکرده است.

البته از سوی دیگر رسانه های سعودی گزارش دادند که جانشین ولیعهد عربستان سعودی قرار است با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و همچنین بان کی مون دبیرکل سازمان ملل هم دیدار کند.

رویترز گزارش داد: «دیدار محمد بن سلمان به آمریکا در حالی صورت گرفته که این کشور با سازمان ملل و همچنین اختلافات با آمریکا بر سر جنگ در سوریه و روابط با ایران، دچار تنش دیپلماتیک شده است».

تاکید بر تنش دیپلماتیک عربستان سعودی با سازمان ملل در حالی صورت گرفته که بان کی مون اخیرا در اظهاراتی نادر، به تهدید و فشار ریاض به سازمان ملل برای خروج عربستان سعودی از لیست سیاه این سازمان اشاره کرد.

کلید واژه ها: ملک سلمان پسر ملک سلمان پسر ملک جانشین ولیعهد


نظر شما :