بازداشت ۵۰۰ داعشی میان آوارگان فلوجه عراق

۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۱۰ کد : ۱۹۶۰۰۵۵ سرخط اخبار

۵۰۰ نفر از عناصر داعش که تلاش می کنند از محاصره شهر فلوجه جان به در ببرند، در میان آوارگان این شهر شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش فارس، گروه رسانه ای «الاعلام الحربی» عراق اعلام کرد که 500 عضو داعش در فلوجه هنگام فرار بازداشت شده اند.

عملیات آزادسازی شهر فلوجه در استان الانبار عراق، از سوم خرداد آغاز شده و تاکنون دهها روستا و محله در اطراف و جنوب و غرب شهر آزاد شده و درگیری اکنون در داخل شهر ادامه دارد.

عناصر داعش تلاش می کنند به طرق مختلف مانند پوشیدن لباس زنانه از شهر فرار کنند.

الاعلام الحربی در جدیدترین خبر از فرار داعشی ها امروز چهارشنبه اعلام کرد که 500 عضو داعش که تلاش کردند خود را آواره جا بزنند بازداشت شده اند.

این گروه رسانه ای عراقی در بیانیه ای اعلام کرد که «نیروهای امنیتی عراق 500 عضو داعش را بازداشت کرده اند که تلاش کردند در میان خانواده های آواره عراقی شهر فلوجه خود را مخفی کنند».

طبق این گزارش، این افراد با همکاری مردم و خانواده های آواره شناسایی و بازداشت شده اند.

در همین ارتباط، روز گذشته سرلشگر «عبدالوهاب الساعدی» فرمانده کل عملیات آزادسازی فلوجه، اعلام کرد که «از زمان آغاز عملیات آزادسازی فلوجه 500 تروریست داعشی از ملیت های عربی و غیر عربی کشته شده اند».

عملیات آزادسازی شهر فلوجه از سوم خرداد به دستور حیدر العبادی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای عراقی و با مشارکت 22 هزار نیروی ارتش، پلیس فدرال، یگان مبارزه با تروریسم، بسیج مردمی و نیروهای عشایر عراق آغاز شده و هنوز ادامه دارد.

کلید واژه ها: فلوجه شهر فلوجه


نظر شما :