وقوع دو انفجار در مدینه و قطیف عربستان

۱۵ تیر ۱۳۹۵ | ۰۷:۰۰ کد : ۱۹۶۰۸۸۱ سرخط اخبار
یک روز پس از آنکه اعلام شد عاملی انتحاری قصد حمله به کنسولگری آمریکا در جده عربستان را داشته، انجام عملیات های مشابه در مدینه و قطیف به کشته شدن چند تن منجر شد. این در حالی است که هنوز اطلاع دقیقی از مسئول اصلی این انفجارهای منتشر نشده است.
 
به گزارش «تابناک» تلویزیون العربیه گزارش داده که مهاجمان انتحاری بمبی را در نزدیکی مقر نیروهای امنیتی مسجد النبی در شهر مدینه در عربستان سعودی منفجر کرد ه اند. العربیه گزارش داده است که در جریان این انفجار سه مهاجم و دو مأمور امنیتی کشته شده اند.
 
به گزارش این تلویزیون سعودی، انفجار مدینه عصر امروز دوشنبه به وقت محلی، تقریبا همزمان با دو انفجار دیگر در شهر قطیف در شرق عربستان و در پی انفجار دیشب در نزدیکی کنسولگری آمریکا در جده اتفاق افتاده است.
 
این انفجارها در آخرین روزهای ماه رمضان و در آستانه عید فطر اتفاق افتاده است. انفجارهای قطیف در نزدیکی یک مسجد شیعیان بوده و گزارش ها حاکی است که در آن به جز فرد مهاجم کس دیگری کشته نشده است.
 
شبکه خبری سی ان ان گزارش داد که در حادثه انفجار مدینه، شش نفر از جمله چهار نیروی امنیتی کشته شدند.
 
در تازه ترین اخبار اعلام شده که عامل انتحاری مدینه، فردی به نام عمر العتیبی، 18 ساله بوده که تحت تعقیب دستگاه قضایی عربستان قرار داشته است. 

کلید واژه ها: مدینه


نظر شما :