توضیح درباره مصاحبه جعلی مشرق‌نیوز با خرازی

۲۷ تیر ۱۳۹۵ | ۲۳:۱۴ کد : ۱۹۶۱۳۳۶ سرخط اخبار

سال ۱۳۹۰ دو نفر برای ثبت وقایع جنگ تحمیلی با آقای صادق خرازی گپ وگفتی کردند که امروز به ناگهان به صورت «مصاحبه» سر از سایت مشرق نیوز درآورده و اظهاراتی منسوب به ایشان درباره آیت الله منتظری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نهضت آزادی منتشر شده است. پیگیری های دفتر آقای خرازی درباره چگونگی انجام این به اصطلاح «مصاحبه» و آنچه امروز در سایت «مشرق نیوز» منتشر شده، به جایی نرسیده است. مسئولان و خبرنگار این سایت (که ۵ سال پیش نه به عنوان خبرنگار مشرق که به عنوان محقق به دیدار ایشان رفته بود) هیچ تائیدیه ای درباره آنچه منتشر کرده اند نگرفته اند. عجیب تر اینکه مشرق نیوز پس از پیگیری های انجام شده، آنچه خود درباره جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منتشر کرده بود را حذف کرده است! گویی اینگونه خواسته اشتباه خود را اصلاح کند.
متاسفانه این بازی نخ نما که پیشتر با دیگر گفت وگوهای آقای خرازی نیز انجام شده بود و «مصاحبه سازی » هایی که درصدد «سیاسی بازی»های غیراخلاقی است، حد و مرزی نمی شناسد و هر یک به فاصله زمانی معین، از این دست «مصاحبه» ها را از آستین خود درآورده و در شبکه مویرگی رسانه هایشان پخش می کنند تا سناریویی تازه رقم زنند.
این بار نیز «مهمانانی» در کسوت «محقق» مدعی داشتن «مصاحبه »هایی هستند که آقای خرازی نه انجامش و نه محتوایش را تائید می کنند. چنین رسم رسانه ای در حال تبدیل به سم رسانه ای است که برای ساختن سناریوهایی چند روزه، «موضع سازی» می کنند.

کلید واژه ها: خرازی


نظر شما :