نویسنده سخنرانی ملانیا: استعفا کردم، ترامپ نپذیرفت

۰۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵ کد : ۱۹۶۱۴۸۷ سرخط اخبار

مردیت مک ایور، از کارمندان دونالد ترامپ، با انتشار بیانیه ای در مورد نقش خود در تنظیم متن سخنرانی ملانیا، همسر ترامپ، توضیح داده و ضمن عذرخواهی گفته تقاضای استعفای او رد شده است.

خانم مک ایور که پیش تر به عنوان نویسنده به دونالد ترامپ در نوشتن سه کتابش کمک کرده است، روز چهارشنبه ۲۰ ژوئیه (۳۰ تیر) در بیانیه خود اعلام کرده: "من در تنظیم متن سخنرانی ملانیا ترامپ تحت عنوان 'بانوی اول' به وی کمک کردم، ما در مورد افراد متعددی که او آنها را تحسین می کند سخن گفتیم و همچنین در مورد پیام او برای مردم آمریکا گفتگو کردیم."

مردیت مک ایور تاکید کرده است: "او همیشه به میشل اوباما علاقه مند بود. او چند جمله مورد علاقه خودش از خانم اوباما را به عنوان نمونه برای من پشت تلفن خواند. من آنها رو یادداشت کردم و بعدا در متن سخنرانی قرار دادم، بدون این که به متن اصلی سخنان میشل اوباما رجوع کنم. این اشتباه من بود، و به علت جنجال و دردسری که برای ملانیا و ترامپ و همچنین خانم اوباما به وجود آوردم احساس خیلی بدی دارم. هیچ قصدی برای آزار آنها نداشتم."

مک ایور در ادامه بیانیه خود آورده که پس از به پا شدن جنجال روز گذشته، رسما استعفای خود را به دونالد ترامپ تقدیم کرده است اما ترامپ ضمن مخالفت با استعفای او، گفته: "همه ما اشتباهات بدون غرض مرتکب می شویم، از آنها می آموزیم و رشد می کنیم".

سخنرانی روز گذشته ملانیا ترامپ در گردهمایی ملی انتخاباتی حزب جمهوری خواه با جنجال جدیدی علیه کارزار انتخاباتی ترامپ همراه شده است.

ساعتی پس از سخنرانی ملانیا ترامپ، رسانه های آمریکایی با مطابقت بخش های از سخنان او با سخنرانی میشل اوباما در سال ۲۰۰۸، خانم ترامپ را به رونویسی و کپی برداری از سخنرانی خانم اوباما متهم کردند.

ملانیا ترامپ، همسر سوم دونالد ترامپ متولد اسلوونی است. او در سخنرانی دیشب خود بر ارزش های خانوادگی و اجتماعی فراگیر تاکید کرد و از همسرش به عنوان فردی "مهربان" نام برد که برای کشورش مبارزه خواهد کرد.

او در سخنرانی خود تلاش کرد از همسرش تصویر مردی قاطع و در عین حال مهربان و وحدت بخش را ارائه کند.

ملانیا ترامپ تا کنون حضور چندانی در رویدادهای تبلیغاتی همسرش نداشته اما فرزندانش حضور چشمگیری در این رویدادها داشته اند.

کلید واژه ها: ترامپ ملانیا دونالد ترامپ ایور


نظر شما :