هشدار علمای بحرینی درباره عواقب بد سرکوب‌ها

۱۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۲:۴۱ کد : ۱۹۶۲۰۲۲ سرخط اخبار

علمای بحرین اعلام کردند که احضارها، بازداشت ها و حبس و تهدید و اهانت ها به علمای دین و نمایندگان مراجع عظام، خطیبان، ائمه نماز جمعه و فعالان با هدف درهم شکستن اراده مردم برای حفظ وطن و دین و دفاع از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین صورت می گیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت مرآة البحرین، علمای بحرین اعلام کردند  ظرف پنج سال گذشته علی رقم تمامی تلاش های نظام برای ایجاد رعب و وحشت اما اراده مردمی سست نشد و این اراده ای است که نظام هنوز آن را درک نمی کند و همچنان در این توهم به سر می برد که می تواند این اراده را سست کند و با روش های خود در ایجاد رعب و وحشت این اراده را تسلیم کند اما این روش های نظام در طول این سال ها ثابت کرد که به شکست می انجامند و این روش ها تنها به افزایش اصرار و ثبات مردم برای تحقق خواسته های عادلانه شان می انجامد.

علمای بحرین خواهان توقف این بی توجهی ها به طایفه شیعه و علما و شخصیت های برجسته شیعه شدند. چرا که در وطنی که نظامش تلاش می کند یک طایفه را از بین ببرد و مراکز قدرت دینی و مقدسات و شخصیت های برجسته آن را نابود کند در این کشور تحقق امنیت و ثبات غیرممکن است و ادامه این روش راه را در مقابل تمامی احتمالات خطرناک برای همگان باز می کند و ما اصرار داریم که وطن ما از این احتمالات خطرناک دور باشد.

کلید واژه ها: بحرین


نظر شما :