ترامپ باز هم از احتمال تقلب در انتخابات آمریکا سخن گفت

۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۲۰ کد : ۱۹۶۲۱۷۹ سرخط اخبار

دونالد ترامپ بار دیگر از احتمال وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سخن گفته و تاکید کرد تقلب تنها علت شکست او در ایالت پنسیلوانیا خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه گاردین، دونالد ترامپ، کاندیدای حزب جمهوری خواه آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در جدیدترین اظهار نظر خود مدعی شد تنها راهی که او ممکن است در رای گیری مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت پنسیلوانیا شکست بخورد وقوع تقلب است.

این درحالی است که نظرسنجی های سراسری اخیر در آمریکا از تضعیف دورنمای انتخاباتی ترامپ خبر می دهد. وی اگرچه در زمان مبارزه برای انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان همواره به نظرسنجی ها استناد می کرد اما با نتایج ضعیفی که نظرسنجی های اخیر برای او ثبت کرده اند، او تاکتیک خود را تغییر داده و دیگر اشاره به نظرسنجی نمی کند، بلکه به دنبال زیر سوال بردن پروسه انتخاباتی است.

ترامپ در سخنرانی در تجمعی در پنسیلوانیا گفت: ما قرار است به خوبی انتخابات در پنسیلوانیا را زیر نظر بگیریم، از شما می خواهم که به برخی مناطق بروید و وضعیت را زیر نظر داشته باشید و مطمئن شوید افرادی نمی آیند پنج بار در انتخابات رای دهند تنها راهی که ممکن است باعث شکست ما در این ایالت شود از نظر من وقوع تقلب است و من حقیقتا به این مساله معتقدم.

ترامپ تاکید کرد، من پنسیلوانیا را شناخته و وضعیت آن را بررسی می کنم ما انسان های بزرگی در این ایالت داریم و حزب جمهوری خواه در این ایالت رهبران بزرگی داشته است آنها بسیار نگران وضعیت در این ایالت هستند و تنها راه شکست ما در آن تقلب است ما باید به سراغ نیروهای پلیس و کلانترها و روسای پلیس و هرکس دیگری که می تواند نظارت کند برویم.

ترامپ ادامه داد: ممکن است ما با تقلب از این انتخابات حذف شویم و با تقلب پیروزی خود در پنسیلوانیا را از دست بدهیم. این ایالت ، ایالت بسیار مهمی است و من می دانم چه اتفاقاتی اینجا میفتد من می دانم او (هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات ترامپ) نمی تواند با توجه به اتفاقاتی که اینجا میافتد من را در آن شکست دهد.

این درحالی است که آخرین کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه که در ایالت پنسیلوانیا پیروز شده بود، جورج اچ.دبلیو.بوش در سال 1988 بوده اما ترامپ از این جهت امیدوار به شکست دادن کلینتون در این ایالت است که تعداد قابل توجهی جمعیت کارگری در پنسیلوانیا دارد.

ترامپ گفت: من صددرصد معتقدم در صورتی آنها من را در پنسیلوانیا شکست خواهند داد که در برخی از حوزه های این ایالت تقلب کنند امیدوارم که شما مردم بروید و دیگر مکان های رای گیری را زیرنظر گرفته و مطمئن شوید که وضعیت صد در صد روبه راه است.

این درحالی است که نظرسنجی که روز سه شنبه گذشته منتشر شد نشان داده بود دونالد ترامپ با 42 درصد در پنسیلوانیا همچنان عقب تر از رای 52 درصدی کلینتون است.

کلید واژه ها: پنسیلوانیا ترامپ


نظر شما :