مکان استقرار اس۳۰۰ هنوز مشخص نیست

۰۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۰:۵۴ کد : ۱۹۶۲۶۷۹ سرخط اخبار
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه هنوز محل استقرار سامانه پدافندی اس ۳۰۰ مشخص نیست، گفت: اس ۳۰۰ و باور ۳۷۳ بزودی در محل ویژه خود مستقر و عملیاتی می شوند.
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش گفت: سامانه پدافندی، موشکی و راداری باور ۳۷۳، مکملی قدرتمند و کاملا بومی برای سامانه پدافندی اس ۳۰۰ است که به زودی عملیاتی خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه هنوز محل استقرار سامانه پدافندی اس ۳۰۰ مشخص نیست، تاکید کرد: اس ۳۰۰ با مکمل قدرتمند و کاملا ایرانی خود با نام باور ۳۷۳ آن چیزی است که ما می خواهیم و بزودی این دو سامانه در محل ویژه خود مستقر و عملیاتی می شود.
 
اسماعیلی افزود: اس ۳۰۰ و باور ۳۷۳ برای دشمن بسیار مهلک خواهد بود.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش گفت: ورود اس ۳۰۰ به ایران از خود سامانه پدافندی بسیار مهم تر بود چرا که ایران از میان همه دشمنی ها، تهدیدها و تحریم ها توانست حق خود را بگیرد.
 
وی افزود: دانشمندان کشور ما هم اکنون بر لبه تکنولوژی جهان حرکت می کنند و تاکنون نیز ما بدون اس ۳۰۰ و با سامانه های کاملا ایرانی مانند مرصاد، شلمچه، پیامبر اعظم و سامانه های دیگر بومی توانستیم آسمان خود را میان همه تهدیدها امن ترین آسمان غرب آسیا کنیم.
 
امیر اسماعیلی گفت: سامانه های پدافندی تلاش ۲ و ۳ نیز در راه است و ایران دیگر نیازی به اس ۴۰۰ ندارد.
 
وی همچنین از سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات که برای ورود s۳۰۰ به ایران زحمات زیادی کشیدند تشکر کرد.

کلید واژه ها: اس 300 سامانه پدافندی ۳۷۳ باور ۳۷۳


نظر شما :