بحرین از روسیه اس 300 و 400 می خواهد

۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۲۱ کد : ۱۹۶۲۹۳۲ سرخط اخبار

سفیر بحرین در مسکو اعلام کرد که این کشور خواستار برخورداری از سامانه های پدافند موشکی روسیه برای نوسازی سامانه دفاع هوایی خود است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری روسیا سگودنیا روز سه شنبه به نقل از مصاحبه با احمد الساعتی سفیر بحرین نوشت: هنوز اطلاعاتی در مورد خریدهای تسلیحاتی یا قراردادی که در این زمینه باید ببندیم نداریم، زیرا اسرار نظامی است.

همچنین بر اساس برنامه اعلام شده، حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین از نمایشگاه نظامی 2016مسکو دیدن خواهد کرد و به احتمال قوی با سامانه پدافند موشکی اس 300 و 400 روسی نیز آشنا خواهد شد.

سفیر بحرین با اشاره به انواع جنگ افزارهای ارائه شده در نمایشگاه نظامی مسکو که تا شش روز دیگر ادامه دارد، گفت: برنامه بازدید از سامانه های هوایی اس 300 و 400 در دستور کار کارشناسان نظامی قرار دارد.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای پیشرفته جنگ افزاری و تجهیزات رزمی از انفرادی تا نیمه سنگین و سنگین زمینی، هوایی و دریایی مانند انواع هواپیماهای نظامی، تانک و نفربرهای زرهی روسیه و چندین کشور به نمایش در آمده است و همچنین هیات های مختلفی از جمله از جمهوری اسلامی از این نمایشگاه بازدید می کنند.

کلید واژه ها: بحرین


نظر شما :