علم الهدی:‌ لایحه FATF با همه حیثیت ما دارد بازی می‌کند

۱۸ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۵ کد : ۱۹۷۹۴۵۰ سرخط اخبار

حجت لااسلام سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد  در گردهمایی ائمه جمعه خراسان رضوی اظهار کرد: دشمن تا جایی که بتواند بهانه می‌گیرد، در غیر این صورت دروغ می‌گوید، اگر نشد بدون دروغ و بهانه هرجنایتی می‌کند، بعد ما بیاییم برخلاف استقلال نظام و دین‌مان چیزی را تصویب کنیم فقط به‌این دلیل که بهانه به‌دست آمریکا و دشمن ندهیم؟

وی افزود:اشکال ما در تصویب لوایح CFT و FATF در بررسی نیست، چون رهبری با نامه‌ای که از طرف دفتر ایشان صادرشده رسما به بررسی این لوایح اجازه دادند، اما آیا نمایندگان در بررسی این لوایح نباید مبنای رهبری را در نظر بگیرند؟ در همان نامه‌ای که ایشان نوشتند، اشاره کردند که مجلس باید بررسی کند.

امام جمعه مشهد ادامه داد:ایشان در همان نامه فرمودند: مبنای من در کنوانسیون‌ها همانی است که دردیداربا نمایندگان گفتم، گفتنداین کنوانسیون‌ها جای دیگر آماده می‌شود برای تسلط استکبار بر کشور‌های ضعیف و جهان سوم بر شما تحمیل می‌شود و پرورش می‌یابد.

وی گفت:این لایحه با همه حیثیت ما دارد بازی می‌کند و ما فقط برای بهانه ندادن دست آمریکا لایحه را تصویب کنیم؟ آمریکا مگر زمانی که ایرباس ما را زد بهانه داشت؟ ۴۰ سال این بهانه‌ها بوده است، بهانه هم به‌دست دشمن ندهیم، او به دروغ بهانه سازی می‌کند.

وی ادامه داد: پوشش‌ها بر فکر، درک، ارزیابی‌ها و تصمیمات و گرایش‌های انسان هجوم می‌آورد و گاهی یک امر زشت را زیبا و یک حقیقت زیبا را با یک پوشش و لباس، زشت جلوه می‌دهد تا انسان به این حقیقت زیبا گرایش پیدا نکند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: لوابس اخلاص و عبودیت را از انسان می‌گیرد و دلبستگی‌ها و وابستگی‌های ناهنجار برای انسان به‌وجود می‌آورد و قهرمان این لوابس شیطان است.

کلید واژه ها: علم الهدی


( ۱ )

نظر شما :